PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, January 4, 2012

KENAPAKAH ANWAR HARUS DIJAUHI DAN DIHINDARI



Kerana seorang gay tidak layak menjadi Perdana Menteri Malaysia. Bukan sahaja Malaysia, negara Islam lain pun tak terima pengamal gay menjadi pemimpin mereka. Bukan Raja Petra sahaja malah ramai lagi yang dapat rasakan Anwar bukan lagi pilihan rakyat.

Anwar telah menunjukkan banyak kesilapan atas tindakannya sendiri sehingga membuatkan rakyat semakin menolak beliau. Oleh kerana hasutan Anwar masih kuat, beberapa kerat mahasiswa turun berdemonstrasi di PWTC dan UPSI baru-baru ini.

Anwar terus menghasut anak-anak muda di universiti untuk menentang pihak berkuasa dan merusuh di jalanan. Raja Petra telah menyedarkan kita bahawa Anwar bukan pemimpin rakyat...!!!

Lihatlah dalam setahun beliau terbang kira-kira 60 kali ke luar negara - ia lebih banyak daripada mana-mana ketua negara.

Oleh itu, jika kita mahu berjuang maka berjuanglah untuk keadilan dan kebaikan orang ramai, bukan memenuhi tuntutan impian terpendam seorang manusia yang ingin sangat menjadi Perdana Menteri Malaysia.

6 comments:

Anonymous said...

anwar mesti dijauhi. kerana anwar mat kunyit dengan sifat-sifat kekunyitannya akan mengunyitkan mana-mana jambu yang ada sehingga kunyit terkeluar dari kilang kunyitnya.

abu said...

dia keluar negara kerana lebih senang menjalankan aktibiti gelapnya..

Anonymous said...

SAYA KENA SELSEMA DAN KAHAK SAYA BANYAK BETUL. MANA ANWAR IBRAHIM? SAYA DAH SEDIA NAK LUDAH DIA DENGAN KAHAK HIJAU SAYA NI.

Anonymous said...

Mana boleh di jauhi dan di hindari manusia macam Nuar nie...dia seharusnya di kuarintinkan dan dikurong ... kalau tak semakin lu lari semakin dekat dia kejar lu..nak hindar macam mana.

Untuk ketenteraman dan keselamatan orangramai itu remedi terbaik...cam orang kata cegah sebelum parah bro

Nam Ron said...

kita menyokong DS Anwar kerana beliau lebih baik dari pemimpin Umno.DS Anwar tidak membela lembu walaupun seekor, tiada membeli kondo atau kereta mewah dengan menggunakan wang rakyat. DS Anwar juga tidak terlibat dengan komisyen kapal selam sejumlah RM 500 juta. Beliau juga tidak mengambil wang zakat walaupun dibayar balik untuk kos guamannya.Ds Anwar menjadi mangsa fitnah macam2 termasuk video sex yang kantoi.

Kita hadir bukan untuk berhimpun secara haram atau hadir mengusung kek dan replika `tahi' untuk diserahkan kepada mahkamah. Kita hadir untuk memberikan sokongan kepada DS Anwar yang sekali lagi menjadi mangsa kezaliman. Sayugia diingat, kita hadir bukan untuk menukar keputusan Hakim. Menyokong mangsa kezaliman adalah wajib bagi kami di dalam Pakatan Rakyat. beberapa desakan dari beberapa pencacai murahan untuk mengagalkan kehadiran orang ramai ke mahkamah nanti merupakan satu tindakan yang teramat bodoh.

Anonymous said...

Annuar memang tak payah bela lembu sebab lembu2 dia bijak2 dan liar2 bertaburan….ada yang menghalang lalu lintas dan sebagainya…lembu pun tau balik kandang tapi kalau yg liar tu..malam2 buta dok gegar pagar dan pecah hartabenda orang awam.. ke menggangu tu
Tiada sapa pun yang memikirkan tang nak menukar pendirian hakim…..sebab yang jadi hakim tu bijak..maka dipangill Yg Ariff….tetapi kehadiran lembu2 liar yang akan menggangu ketenteraman awam ..yang menjadi masalahnya.Cret sana cret sini ujung2 tertinggal kat dalam dubor Saiful..Sape punya…Oii Fitnah fitnah…….tu…wah kah kah.Konspirasi tengkorak hang..

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...