PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, October 12, 2011

ANWAR MENGHASUT ORANG KAMPUNG BARU..!!!



Malam tadi Anwar dah menghasut orang Kampung Baru agar mendengar kata sumbangnya, diadakan pertemuan dengan orang Kampung Baru nak menyelesaikan masalah mereka kononnya tetapi yang dibincangkan adalah hal lain pula.

Disebut mengenai Budget 2012 yang telah dibentangkan oleh PM Najib Tun Razak pula, bukanlah ingin berbincang hal menyelesaikan masalah Kampung Baru. Beri ceramah menghasut orang Kampung Baru dengan budget pembayang pembangkang yang tak masuk akal.

Orang Kampung Baru sebenarnya dah gembira akan mendapat pampasan yang akan diberikan kerajaan, lebih-lebih lagi penghapusan yuran sekolah oleh Budget 2012 kerajaan disambut baik oleh sekelian rakyat Malaysia.

Anwar cuba jadikan Kampung Baru seperti Kampung Buah Pala yang dahulu dibohonginya hidup-hidup, akhirnya masyarakat India terpedaya dengan dakyah Anwar yang penuh dengan tipudaya. Mereka semuanya akhirnya teraniaya kerana rumah mereka dipecahkan juga oleh gerombolan anwar iaitu DAP yang sememangnya rakus menyebelahi kroninya untuk mendapatkan untung wang ringgit daripada membela nasib orang Kampung Buah Pala.




Anwar janji lain tetapi lain yang jadi. Jika dahulu ditipunya kaum berbangsa India, tetapi kali ni Anwar cuba membohongi pula bangsanya sendiri. Kita pasti tahu apa kesudahan akhirnya jikalau orang Kampung Baru mengikut kehendak Anwar yang penuh dengan tipu muslihat.

Anwar sedar ramai yang telah mula meninggalkannya, oleh kerana sebab itulah orang Kampung Baru pula hendak dihasut untuk diporak-perandakan pula. Kedatangan Anwar ke Kampung Baru bukanlah untuk membincang masalah segelintir orang Kampung Baru, tetapi memberi ceramah pula menghasut penduduk Kampung Baru dengan agenda Budget bayangan yang dicipta Anwar bermodalkan air liurnya yang berbau longkang.

Akhirnya Anwar menghantar Khalid akan datang untuk menguruskan hal permasalahan segelintir orang Kampung Baru, sememangnya orang-orang gerombolan Pakatan haram yang ingin menimbulkan kekecohan agar kerajaan nampak seperti bersalah memajukan Kampung Baru.

Orang Melayu Kampung Baru jangan lah lupa, apa yang telah terjadi pada Kampung Buah Pala..!!!

Anwar telah menipu sekampung perkauman India yang mengharapkan Anwar menyelesaikan masalah Kampung Buah Pala. Setelah mereka menyokong Anwar, habis sekampung dirobohkan juga oleh manusia yang tamak haloba ni.

Anwar sememangnya kaki penipu, cakap lain tetapi oleh kerana rakan sekutunya, Anwar berdiam diri merelakan tanpa membantah membiarkan juga Kampung Buah Pala dirobohkan oleh sekutunya. Walaupun sekampung Buah Pala merayu padanya, Anwar hanya tersenyum kerana telah berjaya memperdayakan orang Kampung Buah Pala.

Orang Kampung Baru haruslah menjadikan perkara ini sebagai satu iktibar dan dijadikan sempadan agar manusia lidah bercabang bernama Anwar ni tak seharusnya didengar dan didekati.

5 comments:

Anonymous said...

huh kalau aku tau al juburi wat ceramah kat kampung baru aku siap baung dua tiga bungkus baling kat peliwat ni..ada hati nak wat ceramah le pelanggan pelanggan pelacur tersohor ni

Ezzu Raza said...

Kampung Baru ..akn jadi Kampung Buah Pala Baru..hehehe...

Sekadar berkongsi..

http://ezzuraza.blogspot.com/2011/10/senarai-sijil-lesen-pasport-yang-tidak.html

ddinbunga said...

SALAM, APA KERJA LAGI NAK BUAT SI NUAR NI, ITU JE MAMPU DIBUAT TIPU RAKYAT, HASUT RAKYAT.

Anonymous said...

kira ok ape krajaan nk beli tanah kat ctu ikut harga pasaran, kira ikut kaki persegi lg.. org2 yg dpt duit tu nnt bleh beli umah yg lg besar, boleh idup lbih selesa.. x pyh ikut ckp2 pmbangkong ni.. tanah india cina dh amik, ikut kpala nuar. tanah melayu ni pun klu ikut kpala nuar jtuh kat tgn cina gak la nnt...

Anonymous said...

syabas! pemimpin anugerah tuhan, syabas pada penduduk pulau pinang, melayu dan india yang tertipu, belajar lah dari sejarah hitam, kalau tak faham tanya lah mat sabu

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...