PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, September 24, 2011

PAS DAH RETAK DAN BERPECAH BELAH..!!! KESIAN..!!!



Bila tengok Banner yang telah direntangkan oleh juak PAS ni, berdekeh-dekeh nak tergelak. Geli rasanya hati melihat banner yang telah dipasang untuk menyambut kehadiran PM.

Boleh dilihat sekarang ni bahawa PAS dah berpecah belah, kemungkinan kerana N.Ajis dah mula nyanyuk dan merepek kot. Maklumlah dah tua, dah sepatutnya N.Ajis ni digantikan dengan manusia yang ideanya lebih bernas daripadanya.

Tetapi ada ka pemimpin PAS yang berkaliber untuk menjadi pemimpin yang bijak, bukan macam Mat kaki syabu yang gila mencari popularity daripada menyuarakan permasalahan rakyat Malaysia. Asyik cari publicity untuk meraih undi politik..!!?

24 jam nak berpolitik dan 24 jam nak menjawap isu seks ketua pembangkang mereka kononnya tak terlibat. Masalah rakyat bila nak selesaikan..?? Sehingga dah tergantung banner yang menyakitkan hati pemimpin PAS sendiri..!!

Baru padan muka HamPAS..!!!

6 comments:

whiteorange said...

Permulaan kearah penyatuan umat Islam !!!

Allahuakbar !!!

Mukmin said...

Molek sangat PAS kembali ke pangkuan UMNO sebab mula-mula dulu pun PAS ni sayap ulamak parti UMNO. Ayuh kembali bersatu kita perkasakan Islam dan ummat.

Anonymous said...

Simple advice for PAS:
Buang lah yang keruh dan ambil lah yang jernih. Kembali dan bersatu lah dengan UMNO untok kebaikan seluroh rakyat. Apabila melayu/islam kuat...
dengan sendiri nya rakyat dari kaum lain akan hormat dan Malaysia akan lebeh aman dan makmur.

Pak Tam said...

Saya adalah manusia yg amat gembira jika PAS bersedia untuk bersama dengan UMNO. Saya sokong pandangan sdr2 di atas, bila Melayu/islam kuat, kaum lain akan hormati kita. Terlalu banyak persamaan antara PAS dengan UMNO jk dibandingkan PAS dgn DAP. Persoalannya kenapa DAP diterima oleh PAS sebagai rakan dlm politik?

anti bohmau said...

kalau pas takmo balik ke pangkuan umno pun tarak hal. janji pas jgn duduk beriba dgn dap! tu saja!!

setuju tak?

tapi kalu balik mai bersalam dgn umno mcm depa berpeluk2 dgn cina dap elok jugak!

ramai melayu Islam nak tengok yg tu jugak...

Anonymous said...

HOK SENGOTI NYO PENGANUT PAS ADALAH ORE2 YE SESAT DIDUNIA POLITIK.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...