PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, September 3, 2011

MEMANG SAH ANWAR PAKSA INDONESIA MENIPU..!!!!




Memang sudah dijangkakan berita dibawa Anwar adalah satu penipuan kerana Anwar adalah bapa penipu, pemimpin yang suka menipu. Bukti video diatas membuktikan sifat dan gelagat Anwar memang suka menipu dan memaksa orang lain menipu.

Jikalau perkara sebegini dapat didedahkan dan diakui sendiri bahawa Anwar memang kepala menipu di Malaysia, tambah media yang dipaksa oleh Anwar menipu agar rakyat Malaysia dan Indonesia terkeliru dengan kenyataan dan dakwaan yang dikeluarkan olehnya.

Akhirnya pihak media tersebut memohon maaf kepada PM Datuk Seri Najib Tun Razak diatas laporan media yang dikeluarkan tempoh hari diatas desakan dan paksaan dari ketua pembohong Malaysia si hantu Anwar AL-Juburi yang sehingga sekarang masih tak nak mengaku meliwat pembancuh kopinya di kondo di Damansara.

Apa punya kemaruk si ketua penipu ni, satu persatu kesalahan dan pembohongan yang dibuat oleh peliwat dan kaki kuat seks terbongkar akhirnya. Patutlah takut nak bersumpah, sebab memang kepala penipu dan peliwat negara ni kuat membohong sambil mempergunakan peguam-peguam DAP rakan pakatan haramnya agar lebih kuat temberang membohong sekelian rakyat Malaysia.

Siapa yang dah kena bohong tu, bawa-bawalah bertenang. Jangan terus dibohongi bapa penyamun dan bapa kepada segala pembohongan ni. KL BOYZ cabar kamu bersumpah wahai Anwar syaitan jahanam, serah DNA pun takut...!!!

Kau teruslah membohong wahai Anwar si bapa pembohong, nanti kelak akan merosakkan lagi kamu sekeluarga yang tidak bersalah. Tetapi yang hairannya masih menyokong syaitan ini agar terus menipu rakyat Malaysia.

Pasti pembalasan amat dasyat yang akan diterima oleh bapa penipu ni sekeluarga, pasti.

5 comments:

Aku dah tak percaya PKR said...

aku dah agak dah mesti Nuar ni tipu.

Anonymous said...

Kalau tak tipuuu, itu bukan Anwar, bro...

Anonymous said...

SALAM,

HANYA MANUSIA YANG OTAKNYA DI KEPALA LUTUT YANG MASIH PERCAYA KEPADA ALJUBURI INI.

-ART-

Anonymous said...

klu agama dah letak tepi inilah jadinya..perlakuan yang terang2 dosa dijadikan mainan..mana ulamak2 pakatan..awak sama2 subahat semata2 nakkan imbuhan politik..boleh buang serban2 awak tu buat sarang burung..

Samad said...

Sedangkan Nabi tak mengaku umatnya....!!!

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...