PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, September 23, 2011

ANWAR TAK BERANI SAMAN BLOGGER..!!! GEMPAK BOLEH LA..!!!



Berani ke pemimpin sorang ni nak menyaman blogger yang membongkarkan pekong si Anwar, dah sekian lama disembunyikan daripada sekelian rakyat Malaysia. Dengar kata penyokong pembangkang pun dah tak lalu nak melayan karenah pembohong Anwar AL-Juburi ni, asyik kena tipu je kata mereka.

Selepas pembongkaran klip video berwarna yang kedua dari Raja blogger, Anwar semakin tersepit dengan kedudukkannya sekarang. Serba salah lahabau tu dibuatnya, kalau tengok penyokong taksub yang selalu tutup mata tu, toksahlah nak cakap, tunjuk perangai lagi pelik dari ketua penipu.




Mengaku tak nak, bersumpah tak nak, tapi adakan cerita donggeng pula. Jam Omega dah jumpa..??

Tak payahlah nak temberang lagi wahai Anwar AL-Juburi, sememangnya ramai yang dah buka mata. Selalu sangat syok sendiri dengan mengatakan rakyat menyokong mereka..!!!

Rakyat mana yang nak menyokong sedangkan Nabi pun tak mengaku umatnya..!!! Syaitan bertopengkan manusia, Anwar sedap bedal "China Doll", penyokong yang baru isi borang yang banyak menyalak..!!!

Kalau kawan Anwar yang telah lama mengenali Anwar, dah ramai angkat kaki tinggalkan manusia haram jadah tu. Bukannya puluh, bukannya ratus tapi telah beribu-ribu orang meninggalkan si Juburi.

Kepada yang tak sedar lagi tu, janganlah tutup mata lagi.!!! Sedarlah bahawa Anwarlah bapa kepada rasuah..!!!

3 comments:

Anak Lenggong said...

Hakikat sebenar tentang anuar:-
1. Tak berani menyaman sahabat2 lama nya yang telah membongkar segala rahsia.
2.Tak berani bersumpah dimasjid ataupun dalam perbicaraan disebabkan takut dimakan sumpah.

Ini lah watak sebenar Anuar Ibrahim yang cuma pandai membuat penafian dengan harapan orang mempercayainya tetapi terlalu takut untuk melakukan sesuatu demi kebenaran...

Anonymous said...

Kalau dah pondan tu pondan la. Sikit sebanyak mesti ada ciri pondan.

Antaranya penakut. Manja nak dapat simpati orang.

hahahahahaha

Anonymous said...

Sahabat2 setia Anwar Ibrahim masih banyak yang berselindung dlm. UMNO. Mereka2 ini yang diberikan saham oleh Anwar Ibrahim masa beliau jadi Menteri Kewangan. Harap pemimpin tertinggi ambil perhatian dan siasat samada sumber kewangan Anwar dibiayai oleh mereka2 ini yang termakan budinya. Salah seorangnya adalah Ketua Bahagian Bagan.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...