PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, September 7, 2011

ANWAR DAN CHEGU BARD USAHA MENABUR FITNAH DI INDONESIA..!!!



Bekas Setiausaha Sulit Datuk Seri Anwar Ibrahim, Anuar Shaari mendesak bekas calon Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Badrul Hisham Shaharin menjawab isu pertemuannya bersama Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) di Indonesia pada April lalu.

Katanya, Badrul Hisham yang juga dikenali sebagai Chegu Bard sehingga hari ini masih berdiam diri dan tidak mengeluarkan apa-apa kenyataan berhubung pertemuan itu.

"Kita ingin tahu sama ada semasa di Indonesia Anwar memberitahu tentang usaha terbaharu untuk menabur fitnah terhadap Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak melalui Wikileaks.

"Pendedahan yang diatur itu juga berkaitan kes liwat beliau yang kononnya menjadi mangsa konspirasi politik dan didapati bersalah dalam apa jua keadaan pun," katanya dalam satu kenyataan di sini, hari ini.

Selain itu, beliau turut meminta kerjasama Chegu Bard untuk memberi penjelasan tentang usaha menabur fitnah melalui Wikileaks ini.

"Kita sedia maklum Anwar mempunyai sumber kewangan yang amat besar dan kukuh serta berkemampuan untuk memanipulasi sumber dan rangkaian maklumat bagi kepentingan dirinya.

"Oleh itu, Chegu Bard wajar tampil segera bagi menjelaskan isu pertemuan di Indonesia serta mendedahkan mengenai sumber-sumber kewangan Anwar yang besar itu," katanya.

4 comments:

Anonymous said...

2 orang ni memang besar punya penipu

Benci Peliwat said...

Kenapa KDN tak menahan passport sipeliwat ni?

Anonymous said...

Sumbat anjing2 ini dlm penjara. Menyalak tak habis2. Boleh berdua berjubo dlm penjara.

Anonymous said...

kaki jubor, Nabi tak mengaku umat.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...