PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, August 16, 2011

RAJA PELIWAT DAH MULA MENDIAMKAN DIRI...!!!



Makin lama semakin tertekan apabila melihat air muka Anwar kerana telah ditetapkan tarikh untuknya memasuki kandang nak menjawap kes liwatnya. Anwar mendiamkan diri apabila wartawan mengajukan soalan, yang menjawap hanyalah peguam-peguam belaannya saja.

Maklumlah taknak tersalah cakap macam Karpal Singh yang pernah menyuroh Anwar bertaubat satu ketika dahulu. Raja peliwat sudah mula terbayang-bayang "Bamboo River" lah gamaknya, tu sebab berdiri terpaku mendiamkan diri. Dah mula rasa nak "CheckMate" kot, dah mula menggigil.

Jika berani, kenapa tangguh-tangguh..?? Sebab Pendakwaan cukup bukti ke, gelabah semacam je dok lambat-lambatkan kes liwatnya...!!!

3 comments:

ariff said...

raja peliwat da mengelabah tkh bicara semakin dekat,,,tiada alasan lagi penagguhan....keluarga puaka al juburi da diam ,,,,lps ni semua keluarga puaka jdi saksi,,lps tu masuk sungai buluh

Anonymous said...

nampak sugul ketakutan.

Anonymous said...

Aku tengok anwar dikelilingi ramai penyokong mamak yang berkepala syaitan, manusia pendusta besar. Peguam Sankaran Nair memang banyak makan ringgit sialjuburi ni, wang dari PKR. Orang kaya boleh melepas dari perbuatan seks songsang. Keluarga sipenipu negara ni sudah berjuta-juta habiskan wang rakyat kerana menyembunyikan perangai seks songsang anwar. Kalau anwar dibebaskan, dia akan main jubuh mat-mat yang jambu lagi. Atau pergi kecina doll lagi. Kerana bininya dan anak-anak perempuannya semua yang bertopengkan tudung menerima perangai bapa mereka.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...