PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, July 21, 2011

PENGAWAL ANWAR KEMUKAKAN SAMAN SIVIL SEBAGAI CUBAAN MEMBUNUH..!!?




Ini adalah salah satu cubaan untuk menjatuhkan imej polis, bukankah pihak polis sebenarnya telah banyak kali melarang dan tidak membenarkan supaya perhimpunan haram jadah ni berhimpun. Inilah padahnya jikalau mengengkari arahan pihak berkuasa.

Pelbagai amaran telah diberikan agar perhimpunan haram itu tidak dilakukan, kenapa masih berdegil...?? Bila dah kena tu macam-macam donggeng lah nak buat, tak mati pun kira ok la tu, nama pun bodyguard. Kenalah mengawal cam pagar walau apa pun.

Jikalau haritu mengatakan kemalangan yang melibatkan ketua pembangkang, Anwar dikatakan dianiaya orang tertentu. Kali ni pula, kononnya kelonsong peluru dihala tepat kemuka pengawal peribadi Anwar pula, siap kata dihala tuju tepat kearah Anwar lagi.

Ada rakaman video ke yang dibuat untuk membuktikan FRU menembak tepat kearah muka mereka ni..??

Tunjukkanlah, jangan main cakap pula, kali ni tidak pakai 4 saksi tetapi harus dinyatakan dengan rakaman video..!!!

Maklumlah zaman moden, kalau zaman dulu ya la sebab TV, Radio, Kamera dan sebagainya takda, kenalah pakai 4 saksi.



4 comments:

alidamahmod said...

tak abis2 buat kecoh kan puak ni...
kalau nak bunuh dah lama dahh...
puak ni diberikan madu pun dikatanya racun..maklum otak pikir terbalik mmg gitu..

Anonymous said...

elok talokan peluru idup jo..sonang dah mampuh nyusahkan orang jo..

Anonymous said...

harap pihak polis mintak diorang bukti video pasal ni... kalau tak ada gambar kelonsong peluru tu kena muka tepat2 kat anwar atau bodyguard dia... jangan harap dia boleh menang saman..

Wak Long Man said...

Nak tahu cerita sebenar rujuk kat sini..... Info: http://www.anwaraidc.com
Bukti Video & Foto : Punca Sebenar Anwar Cedera, 9 Julai Wednesday, July 13th, 2011 |. Jangan tak rujuk.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...