PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, July 5, 2011

MULUT LU MACAM CELAKO LA PARIA...!!!


Ini lagi satu bangsa India yang mencabar kesabaran orang Melayu, berani betul mempertikaikan titah Agong. Dah tak sedar dek untung "Paria" seorang ni. Dah dapat pegang jawatan besar sikit, dah pandai nak maki-hamun Agong.


Apa yang difikirkan oleh pemimpin pakatan haram jadah ni, siapa yang berani nak memperalatkan Agong..!!! Jikalau bangsa Melayu, tidak akan berani melampaui batas mengkhianati ataupun menderhaka.

Apa malaun seekor ni sedar ataupun tidak siapakah yang cuba dipertikaikan sekarang..?? Sedar ke tidak pemimpin haram jadah ni kat mana dia berdiri..!!!


Boleh tak Cik PERIASAMY jangan buat fitnah mencabar orang-orang Melayu..!!!

Pakatan Haram Jadah...!!!

3 comments:

Anonymous said...

apa nak dituggu lagi wahai mentri kdn....dah terang2 siparia ni menhina DYMM AGONG dan menghasut.jgn la sampai rakyat majoriti hilang kepercayaan .......

Anonymous said...

Memang layaklah si "PARIA" ni makan free kat ISA. Jangan tunggu lama2 KDN, nampaknya sikaduk species ni dah naik junjung. Bungkus jer species ni ramai2 kat ISA tu biar dia orang sedar diri. Ini TANAH MELAYU, kalau tak puashati boleh berambus balik negara asal dia orang.Kalau dia orang duduk kat negara asal, silap hari bulan jadi tukang tarik beca jer, biar sedar diri sikit.

--Ganasnyer--

Anonymous said...

jangan cakap sipi sipi kalau benar benar berhajat, cabar bangsa melayu secara terang terang, ada beranika?

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...