PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, June 21, 2011

PELIWAT NEGARA (A.K.A.) PORNO KUASAI BERSIH..??




Kelmarin Anwar sekali lagi "TABUR JANJI" perhimpunan "Bersih" akan dibatalkan jika segala syarat yang ditetapkan pihaknya dipatuhi kerajaan dan akan meminta Pengerusi "Bersih",Ambiga membatalkan perhimpunan itu sekiranya Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak memberi jaminan bahawa pilihan raya umum akan dijalankan secara bersih dan adil.

Apa yang Anwar ceritakan ni, kalaulah pegundian dibuat tidak telus dan adil, masakan Pihak Pembangkang boleh memenangi beberapa buah negeri. Jelas tindakan kenyataan yang dibuat kerana kehilangan banyak ahli-ahli PKR yang meninggalkannya parti itu sehingga kini.

Anwar cuba memancing hati rakyat dengan perencanaan perhimpunan yang bakal sekali lagi menghuru-harakan jalanraya dan kotaraya yang sedang sibuk dengan rancangan dan jadual harian masing-masing.

Memang dah nampak begitu kotornya perhimpunan "Bersih" yang bakal diadakan sebulan lagi, kenapa tak diperbahaskan didalam parlimen sebaliknya cuba membuat kacau-bilau yang bakal menghentikan segala aktiviti ditengah bandaraya.

Dah jelas Anwar cuba mengalihkan perhatian rakyat daripada kes liwatnya yang memaksa beliau membela diri setelah semua bukti mendapati Anwar sememangnya bersalah.

Pemimpin kotor yang menggelar diri mereka bersih...!!!

1 comment:

Unknown said...

Tembelang Anwar & Ambiga dah pecah!! Sebelum ni kata Bersih ni xda kaitan dgn politik, tapi apasal Anwar boleh ada kuasa nak batalkan perhimpunan Bersih pulak? Sandiwara je semua ni.

http://apakecoh2.blogspot.com/

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...