PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, June 21, 2011

PERKASA SAMSENG JALANAN...!!?


Dewan Pemuda PAS Pusat (DPPP) memberi amaran kepada Presiden Perkasa, Datuk Ibrahim Ali dan ahli-ahli pertubuhan itu agar menghentikan tindakan samseng mereka dan ugutan kepada rakyat Malaysia khususnya kalangan bukan Melayu yang mahu menyertai Himpunan Bersih 2.0.

Ketua Penerangannya, Riduan Mohd Nor menegaskan, Pemuda PAS bersedia menjadi perisai kepada rakyat pelbagai kaum yang hadir dalam perhimpunan Bersih 2.0 sekaligus menolak sebarang tindakan provokatif yang cuba diadakan oleh Perkasa untuk menimbulkan suasana tegang dan huru-hara.

DPPP, katanya kesal dengan risalah perkauman yang diedarkan Perkasa yang menyebut "Awas!!! Ambiga Wanita Hindu yang Merbahaya".
BACA SETERUSNYA

9 comments:

Anonymous said...

alamak budak hingus ini kata Ibrahim ali samseng...nak tanya siapa yang kata tuhan boleh mencarut..bolhe berkawan dengan syaitan dan siap yang gugurkan perkataan ISLAM tu? Siapa yang jahil dan samseng sebenarnya? bila dengar perkataan islam digugurkan orang cina bangun dan tepuk tangan hoi..hampa dok lena lagi noooo....pengkhianat bangsa, penipu rakyat dengan fatwa songsang.. Hidup Tok Ibrahim....

Wake UP! said...

Salam Bro. Alamak! Habis tu PAS tu bukan samseng kampung yang bodoh sebab dipergunakan Al Jub untuk jadi keldai buat kecoh beberapa hari sebelum kes liwat disambung?

Bodoh!

Anonymous said...

Budok ni takpayah lah pakai macam tu, kalau dah mu nak sokong orang yang terang2 menentang islam menjadi ikutan, memang menyesal mak bapak mu dalam kubur nanti kerana melahirkan kamu orang2 yang menggunakan agama demi kepentingan politik.

Pasal tu muka mu takdok nur walaupun mu nak pakai cara sunnah. BODOH DAN BAHALOL BETUL lah [engikut dan penyokong ambiga cilaka tu.

--Ganasnyer--

Tipak-Tipak said...

Hari tu, tok guru fatwa Nicks cakap tuhan pun samseng.... No komen pulak yer... Atu perkataan samseng tu hak milik mutlak PAS jak..

Ambik lah perkataan tu. Tarak kesah punya...

Unknown said...

Ini lah jenis manusia BABI DI CUCUK HIDUNG sanggup bernaung di bawah si kafir lahanat untuk menghuruharakan bangsa sendiri....woi Ridzuan Mohd Noor keling betina yg kamu sanjung sangat tu adalah sebenarnya keling yang anti Islam....PAS BODOH...khak tuihhhh......

Anonymous said...

PAS = Parti Anutan Samseng, jadi ahlinya mestilah samseng...

Anonymous said...

Korang tengok dahi dia tu sengaja dia gi tenyeh kat lantai bila sujud dan dia tolak kopiah dia ke atas nak tunjuk kesan dia kuat sembahyang. Riak budak ni.Ubun-ubun lembek lagi dah jadi ketua penerangan PASberg nak bagi amaran kat veteran cuih....

Anonymous said...

Kalau ada kat depan aku, mau aku tumbuk je budak ni,
Jenis ni tak boleh dibawak berunding, mau kena tubuk ja muka dia baru dia tau dunia.
inilah jenerasi anutan PAS

Anonymous said...

Kapada Ridzuan Md.Noor..
Kenapa kau sanggup menentang PERKASA yang tentu orang2 melayu/islam...dan menyokong pompuan india yang terang2 ...memusohi islam. Di mana letak nya akal kau...????
JANGAN LAH TUNJOKKAN KEBODOHAN KAU YANG MELAMPAU.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...