PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, May 18, 2011

SUMPAH SAIFUL BUKHARI LAWAN DATUK ESCAY...!!!





Kita perdengarkan kembali lafaz sumpah yang dilaksanakan untuk menyatakan pendirian mereka bahawa mereka berada dilandasan yang betul dan adalah dipihak yang benar.

Jika kenyataan mereka adalah tidak benar, maka mereka akan dilaknat dengan segala bencana yang tak dapat kita sangka dan ramalkan kerana tuhan sahaja yang menentukannya.

Allah adalah maha pengasih dan maha mengetahui segala-galanya yang berlaku. Kita lihat saja, apa akan terjadi kepada Pakatan haram ni.Jangan diikut jejak penyokong PR, dah lah tak berani nak melaksanakan sumpah tetapi membuat kecoh dan berdemo sehingga kedalam Masjid tempat yang suci untuk mengerjakan solat.

Agama Islam mana yang pakatan PR ni dah ikut. Jikalau dinegara lain umat Islam tidak pernah dalan sejarah melakukan seperti apa yang telah dilakukan oleh pakatan PR, bukan mempersendakan agama Islam lagi malah mempermainkan agama dan tidak menghormati kawasan Masjid.

Agama Islam dah dikucar-kacirkan dan dicampur adukan dengan undang-undang rimba mereka. Pakatan PR lah perosakkan budaya Melayu dan Agama Islam...!!!

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...