PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, May 9, 2011

PKR MUSUH NOMBOR 1 NEGARA





Kalau dilihat sekarang kepada PKR, ramai ahli-ahli dan orang yang mempunyai kepentingan dalam parti meninggalkan PKR kerana tidak tahan dengan karenah Anwar Ibrahim sebagai ketua.

Anwar dikatakan hanya memilih pemimpin yang dipercayainya untuk mendokong parti PKR yang kian hancur akibat ketamakan KRONI Anwar yang semata-mata ntuk mendapatkan pangkat dan mengekalkan jawatan pemimpin yang terpilih oleh Anwar.

Buah hatinya Azmin selalu menjadi agenda pertama ahli-ahli PKR mengambil langkah keluar parti itu. Jika dahulu kita lihat GobalaKrisnan puas menafikan Anwar dari terlibat dengan aktiviti keruntuhan akhlak dan moral, tetapi sekarang TUHAN telah menunjukkan segala-galanya diatas penipuan Anwar terhadap ahli-ahli PKR dan rakyat Malaysia.

Setelah Anwar melibatkan agama Islam dengan mengadakan sembahyang hajat berpandukan kepada parti Islam PAS kononnya untuk menyelamatkannya daripada fitnah yang telah dilemparkan kepadanya.

Jika benar fitnah, orang yang membongkarkan pasti akan menerima bala dan permintaan sembahyang hajatnya tempoh hari, tetapi sebaliknya seperti senjata makan tuan apabila satu persatu tingkahlaku keruntuhan moral dan akhlak Anwar tersebar luas.

Makin didesak, semakin Anwar melantun marah tidak tentu hala mencaci wartawan yang tidak terlibat dalam aksi video Anwar Ibrahim.

Sekarang, Chegu Bard pula mengambil langkah ynag sama seperti GobalaKrisnan meninggalkan Anwar dan parti busungnya, berkemungkinan tak lama lagi akan ditolak mentah-mentah oleh rakyat Malaysia.

Diharap PAS akan mengadakan Solat Hajat terbesar lagi selepas ini, agar kesemua yang diselindung Anwar dari rakyat Malaysia akan terbongkar hendaknya.

Satu persatu ranting PKR patah oleh kerana ketamakan Anwar dan Kroninya dalam parti Anak-beranak ni...!!!

Jika tidak, tidaklah Chegu Bard yang dahulu bersuara lantang menyokongnya mengambil langkah meninggalkan Anwar..??

1 comment:

Anonymous said...

pas sepatutnya buat solat hajat dan meminta di setiap kawasan yang ada cawangan dan bahagian membuat solat hajat dan bacaan yasin selama 40 malam dan kita akan lihat peliwat dan penzina itu akan ditimpa bala yang amat azab dari allah. dan pas yang membela kafir harbi (pas) pun turut sama runtuh.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...