PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, May 1, 2011

PKR MEMANG PAKAR MEMBUAT FITNAH - BUKTI VIDEO




Pihak Pakatan PR ni memang pakar dalam penipuan dan pembohongan dalam membuat sesuatu isu untuk menarik perhatian orang ramai. Dipolitikkan isu pendidikan untuk kepentingan peribadi mereka agar suaranya mendapat sambutan puak pakatan yang masih keliru dengan skandal video seks Anwar yang terbongkar baru-baru ni.

Dengan mengunakan suara lidah bercabang HarakahDaily untuk membohong dan memfitnah, menuduh pihak tertentu kononya tidak menunaikan janji terhadap sebuah sekolah agama Islam di Hulu Kalung, Hulu Selangor.

Penipuan yang dilakukan HarahDaily sebagai sumber penerangan kepada rakyat disalahgunakan, bertujuan untuk menyebarkan fitnah untuk kepentingan parti dan individu tertentu dalam Pakatan PR.

Sebaliknya tiada sebarang permohonan dibuat oleh Sekolah Agama Mahaad Taqfiz AL-Kohlidi untuk mendapatkan tindakan susulan daripada kerajaan. Ustaz Yunus Kamaruddin, Pengetua sekolah menegaskan beliau sendiri kecewa dengan dakwaan pihak pembangkang yang memesongkan cerita yang sebenarnya untuk agenda kepentingan mereka.

Terbukti Pakatan PR memang hebat dengan penipuan dan fitnah yang direka untuk menghasut rakyat menyokong pembohongan mereka.

Sepatutnya HarakahDailay ni diharamkan terus dari penerbitan terus kerana banyak menyebarkan pembohongan dan fitnah tanpa bukti.

6 comments:

TESLAMARIN said...

PM KENA BAGI PERUNTUKAN, KALAU SEKOLAH CINA BOLEH BAGI 5-10 JUTA, SEKOLAH NI NAK SEJUTA JE, TAK KAN TAK LEH KOT

AnaQarbana said...

Mana boleh bagi kat sekolah agama rakyat ....
sekolah ni penyokong UMNO/BN...SRJK depa ni penyokong Pembangkang kenalah bagi untuk tarik undi..
kalau sekolah agama nak peruntukan, depa juga kena sokong pembangkang macam taktik sekolah SRJK buat..... konsep 1Malaysialah katakan....cina, india di dahulukan, melayu Islam di ketepikan.....

Bekas Keadilan 1998 said...

Nak cakap banyak pulak kaum PR ni ..
Kata negeri di bawah pakatan pembangkang membangun, naju berjaya ... Tak kan nak urus sekolah agama ( kata perjuangan Islam) pun tak boleh,, Kata Kejaan BN .. penuh dgn rasuah, fitnah, sumber tk halal .. Haram jadah . Nak pulak duit kjaan. TAK TAKUT HARAM LAK ..
SEMOGA DOA OLEH PUAK BODOH AMK PKR DIMAKBULKAN ALLAH .. DIA ORG YG BYK MENCABUL KESUCIAN ISLAM
NAMA ALLAH PUN KAU ORG BOLEH MAIN2KAN .. ( NAMA ALLAH DLM KITIAB KRISTIAN)..

cakcobain said...

baju sua pun blh terlucut,,mcmmana kalu dah ofer punggung mcm kt cni plak??? jom tgk cni..
http://rinnzbundle.blogspot.com/2011/04/offer-punggung.html

Anonymous said...

YA ALLAH..!!sekiranya Anwar difitnah...Kau selamatkanlah dia...sekiranya Anwar adalah sipelaku dalam video seks itu..biarlah dia disambar PETIR...Kau berikanlah kami petunjukMu YAALLAH..!!! AMIN

ClorocBleach

Anonymous said...

YA ALLAH..!!sekiranya Anwar difitnah...Kau selamatkanlah dia...sekiranya Anwar adalah sipelaku dalam video seks itu..biarlah dia disambar PETIR...Kau berikanlah kami petunjukMu YAALLAH..!!! AMIN

ClorocBleach

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...