PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, May 17, 2011

BUKTI MALAYSIAKINI DAN DAP TIPU RAKYAT MALAYSIA..!!!





Maka terbuktilah yang Portal MalaysiaKini sekarang dah berani membawa cerita tipu, kerana kononnya MELAYU ni pendatang di Negara yang di panggil MALAYSIA di dunia ini.

KL BOYZ rasa si MalaysiaKini dan si DAP ni dah terdesak buat cerita tipu ni. Mereka semua tak sedar ke Malaysia ni bermajoritikan MELAYU itu sebab dipanggil MALAYSIA, kenapa tak dari dulu digelar CINASIA ke, INDIASIA ke ataupun sebagainya.

Dia orang ni agaknya tak gunakan otak untuk berfikir secara logik ke atau pun lebih bernas lagi untuk berfikir.

Itu sebab diceritakan bahan rekaan yang tak logik dan tidak benar kerana dah terpaksa disebabkan ketua mereka dah menemui jalan tamat. Dah nak sampai penghujung cerita, pasal tu terdesak melakukan perkara yang tak masuk dek akal.

Kalau tidak takda lah Monyet-monyet PR buat kecoh depan Mahkamah pada persidangan Anwar siang tadi, lepas tu makan nasi lemak atas lantai kononnya mereka ni miskin dan memang hina.

Sebenarnya mereka ni tidak pandai nak gunakan kemudahan seperti meja yang banyak telah disediakan dikantin. Malah merekalah perosak yang banyak merosakkan harta awam sewaktu berdemontrasi dulu seumpama membakar tong-tong sampah, memecahkan telepon-telepon awam, membakar ini dan itu seperti yang pernah kita saksikan dahulu semasa mereka ni memberontak.

Pakatan PR ni tak habis-habis nak menipu je...!!! Habis semua rakyat Malaysia tertipu oleh kerana MalaysiaKini sering membawa cerita Penipuan dan Fitnah..!!!

2 comments:

Anonymous said...

Meluat dan meloyakan tengok puak2 bahlol dan bangsat pr buat kecoh depan Mahkamah. rasa mcm nak muntah atas nasi lemak biar mereka makan ramai2. bodoh punya mahluk daripada korang buang masa buat kerja tolol tu kan lebih baik korang kerja cari rezeki utk keluarga korang.

Anonymous said...

bingai tak pakai otak macam beruk.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...