PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, May 17, 2011

ANWAR DIAIBKAN MELALUI VIDEO SEKS LAKONANNYA..??




Jikalau kita mendengar keterangan daripada PAS mahupun PKR, penerangan mereka seperti memihak kepada Pakatan PR tetapi penjelasan mereka berbunyi berat sebelah apabila tak diterangkan pula tentang dosa seseorang yang cuba menyelindungkan kebenaran dari masyarakat.

Malah bukan itu sahaja, Pakatan PR sering mengaibkan pemimpin-pemimpin negara kononnya ingin membongkarkan sesuatu isu yang dikeutarakan.

Paling hebat ianya dilakukan disetiap ceramah yang mereka anjurkan termasuk si penceramah terdiri daripada ulama-ulama, ustaz-ustaz dan orang yang kuat agama lah kata orang.

Persoalannya, mereka ni pun dah pandai nak berbuat demikian..?? Adakah Anwar dah didik mereka bertindak demikian..??

Tepuk dada, tanyalah selera..!!!?

5 comments:

Anonymous said...

yang nuar aljuburi tuduh najib macam,,,,cam ne...nuar tak betul...

Penditakainsingkat said...

nuar dah berjaya bodohkan Nik Aziz...dia mengharapkan Nik Aziz pula bodohkan ahli dan pengikut Pas..

Yang untung China DAP...dah tambah kerusi di DUN Sarawak.

zainalsamsudin said...

bukan orang lain yg aibkan dia, dia sendiri yang aibkan dirinya sendiri dengan kelakuan yg tidak sepatutnya ada pada saorang pemimpin. sebagai pemimpin dan sebagai orang islam kita hendaklah telus dengan diri kita sendiri, seharusnya mengaku apa jua kesalahn yg telah kita lakukan dan memohon maaf kepada umat islam diatas ketelanjuran kita bukan kita menuduh orang lain yang menyebabkan sesuatu perkara buruk yg menipa kita. Kemungkaran tidak harus dibiarkan , pendedahan bukan utk mengaibkan sebaliknya untuk menjadi tauladan kepada orang lain, adakah hukuman rejam dan sula pada zaman dahulu dilaksanakan ditempat yg sunyi? kalau tak silap ianya dilakukan dihadapan khalayak ramai tidak kah itu mengaibkan siperlaku,,, fikir2kan lah wahai ustaz...waulahwaalam...

Anonymous said...

MAK LAMPIR PANDIKUTTY BERJUANG UTK ANUAR ALJUBURI...SABO....JE LE..

Anonymous said...

pakatan gila meroyan

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...