PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, May 2, 2011

ANWAR DIPERCAYAI PAKAI BOMOH CONGA







Kelmarin Nik Aziz telah melafazkan kata-katanya, menyalahkan Umno pula dalam isu video seks yang telah dibongkarkan untuk tatapan rakyat Malaysia. Nik Aziz ni seboleh-boleh nak menyelamatkan Anwar daripada bukti yang telah ditunjukkan.

Bukan itu saja, malah memarahi sumpah laknat yang telah dilaksanakan. Sumpah laknat tersebut dilakukan adalah untuk membuktikan bahawa Escay berada dipihak yang benar.

Nik Aziz membuat kenyataan yang tak munasabah, kerana orang lain yang memberikan pendapat kepadanya bahawa itu bukanlah Anwar. Kenapa Nik Aziz tak melihat dan menilainya sendiri, bukannya nak seronok menonton tapi untuk dinilaikan si pelaku adalah Anwar ataupun bukan.

Adakah Nik Aziz sedar, jika Anwar hendak melakukan sumpah ataupun tidak, bukankah itu kehendak masing-masing. Tetapi kenapa nak melarang orang lain pula yang nak melaksanakan sumpah laknat tersebut..??

Keduanya kenapa nak buat huru-hara dan kecoh dalam masjid yang hampir menjadi pergaduhan yang akhirnya menyusahkan pihak polis untuk menyuraikannya. Mana perginya maruah Nik Aziz sebagai orang Islam mempertahankan tindakan "kumpulan Derhaka" buat ribut dan kelam-kabut didalam Masjid..??

Islam yang bagaimana dibawa oleh Nik Aziz ni.?? Agaknya Nik Aziz ni dah kena bomoh Conga dengan Anwar kot, itu sebab dikut je rentak Anwar.

Macam dah tak boleh berfikir sendiri sahaja. Tetapi ye la juga, sebab dah semakin tua dan dah makin ingat-ingat lupa.

Itu yang senang nak kena Auta dan ditemberang Sang Panglipurlara...!!!

Ini dia video bomoh Conga..

6 comments:

Anonymous said...

masa ni boleh pulak dia sumpah guna nama allah..

http://www.youtube.com/watch?v=hoWEsygXuO0&feature=related

Anonymous said...

UMNNGOK / UMPORNO / UMNGGOK sekarang merupakan pertubuhan politik yang merosakkan bangsa, agama, budaya, peradaban manusia yang terhina.... Jgn nak kata atau tuduh orang lain.... Tengok diri sendiri dulu... Moga-moga perangai n perjuangan sebegini tidak berlanjutan..cukuplah.. hancurlah perjuangan longkang yang begini.... malu saya memikirkan penjuang2 begini...

Anonymous said...

Kebanyakan pertuduhan / persoalan oleh golongan UMNGOK kepada parti lawan sebenarnya seolah-olah meludah ke langgit...

Anonymous said...

YA ALLAH..!!sekiranya Anwar difitnah...Kau selamatkanlah dia...sekiranya Anwar adalah sipelaku dalam video seks itu..biarlah dia disambar PETIR...Kau berikanlah kami petunjukMu YAALLAH..!!! AMIN

ClorocBleach

Anonymous said...

YA ALLAH..!!sekiranya Anwar difitnah...Kau selamatkanlah dia...sekiranya Anwar adalah sipelaku dalam video seks itu..biarlah dia disambar PETIR...Kau berikanlah kami petunjukMu YAALLAH..!!! AMIN

ClorocBleach

Unknown said...

Katak duduk dalam tempurung Anwar..!! Buta mata dan hati..!!

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...