PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, May 3, 2011

600 AHLI PEMBANGKANG KELUAR PARTI SERTAI BN





Lebih 600 ahli parti pembangkang daripada pelbagai cawangan sekitar kawasan Parlimen Tampin dekat sini bertindak keluar parti dan menyertai MIC Bahagian Tampin berikutan tidak puas hati dengan hala tuju parti serta janji kosong pemimpin mereka.

Setiausaha Agung MIC, Datuk T. Rajagopalu berkata, kesemua individu terbabit merupakan ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP selain pertubuhan haram Hindraf.

"Mereka bertindak demikian kerana mendakwa parti pembangkang hanya menabur janji kosong dan apabila masalah rakyat dirujuk, mereka (pembangkang) tidak mampu menyelesaikannya.

"Mereka juga memaklumkan kepada saya bahawa bantuan yang diterima di kawasan mereka disalurkan oleh Barisan Nasional (BN) dan MIC," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Jelas Rajagopalu, secara jelas ini menunjukkan bahawa kerajaan amat prihatin dalam membela nasib rakyat yang selaras dengan konsep 'rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan'.

"Kesemua individu itu dari enam cawangan parti pembangkang di Gemencheh, Gemas dan Repah dan mereka mengisytiharkan keluar parti dalam majlis Makan Malam Pemimpin Bersama Rakyat di Sekolah Jenis Kebangsaan Cina (SJKC) Sin Min, Gemencheh Sabtu lalu," katanya.

8 comments:

Anonymous said...

keluar pakatan masuk BN, itu memang dasar rakyat yang tak tau diuntung. Masa kenyang cari pakatan bila lapar cari BN. Janganlah percaya sangat sebab memang banyak musang berbulu ayam. Kalau betul dah sedar diri, periksa tengok boleh mengundi ke tak, kalau tak buat ngabih ke boreh aje.

Melayu Hidup!

komandomelayu said...

ANON 12:59

KAU KENYANG BAWAH PAKATAN?

APA JASA PAS DAN PKR PADA ISLAM DAN MELAYU MALAYSIA?

ENGKAU LIST KAN 10 JASA ANWAR IBRAHIM PETANG NI AKU MASUK PKR ATAU PAS!!!

Anonymous said...

Anon 1:53....,

Maksud Anon 12:59 ialah..., ketika kenyang..., lahabau2 ni masuk Pakatan..., nak ugut kerajaan BN... Bila kat dalam Pakatan task dapat apa2.., mula laa lahabau2 ni gatal nak masuk balik BN....

Memang laa PKR & PAS tak dapat beri apa2 faedah.., zahir dan bathin kat lahabau2 ni....

Relax bro.. Allah pelihara Malaysia....!

Anonymous said...

Porah... mana bolih percayier keling paria ni

hangkedee said...

Istilah Hindu paria dengan Ular sama saja.

Wau Janak said...

macam bagus pula slogan tuan punya blog ni
"JOM TINGGALKAN PKR"

jika negeri selangor yg ditadbir kafir harbi DAP dan PKR buat papan iklan mansuhkn ISA, aku cadangkan pula semua negeri yg ditabdir BN buat papan iklan "JOM TINGGALKAN PKR!"

Anonymous said...

PKR parti Anwar Ibrahim anak beranak hanya bawa SIAL dan MALA PETAKA pada orang Melayu..itu sahaja. Sekarang SIAL itu terjelma ada peribadi Anwar dan keluarga tapi oleh kerana penyokong totok survivelah Anwar...itu saja.

Anonymous said...

jangan lupa DOLAH BODOWI..

Manusia yang ada butang AUTO PILOT untuk memerintah Malaysia. Ini lah hasil Islam Hadhari nya .

jangn lupa juga Khairi Jamaluddin. Menantu Oxfordnya yang maha bijaksana tu!!

Selain Al Anwar , 2 manusia munafik diatas wajib di masukkan kedalam gas chamber bersama immigrant cina DAP dan keling paria hindraf...

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...