PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, April 9, 2011

WAN AZIZAH JANGAN TIPU RAKYAT MALAYSIA




Adakah seorang pemimpin yang bijak pandai menjadi Presiden PKR, apabila nak berucap dan menyampaikan ucapan kena baca skrip yang telah dikarang pengarahnya. Macam boneka permainan apabila menjawap isu tomahan tentang video seks PORNO Anwar yang dikatakan terlibat dalam aksi seks tersebut.

Dengan nada tak tahu malu sebagai seorang islam, tanpa usul periksa terus mengatakan Anwar tidak terlibat. Bukti video dimatikan usul tersebut dengan hanya perkataan yang keluar dari mulut Wan Azizah.

Kalau cam tu buat apa ada pihak berkuasa seperti Polis untuk menyiasat dan buat apa ada mahkamah untuk membicarakan sesuatu kes. Kata-kata Wan Azizah umpama hakim yang telah lama dan banyak bersusah payah belajar undang-undang.

Seperti Anak tuhan yang tak akan melakukan kesilapan dan kesalahan, dan cuma pikirkan mereka saja yang terbaik. Orang lain buat semua tak betul, tetapi cuma mereka saja yang betul.

Diatas berkat solat hajat yang dilakukan oleh PKR di stadium Shah Alam yang lalu, telah membuktikan kesalahan Anwar semakin terserlah dan terbongkar. Lagi banyak dilakukan solat hajat, semakin banyak pembongkaran keatas Anwar dibuat, kerana mendoakan untuk kesejahteraan dan keamanan di Malaysia.

Apabila pihak polis telah mengesahkan si pelaku PORNO itu nanti, maka badan Suruhanjaya Diraja akan ditubuh untuk mencari sipelaku PORNO sebenar.

Makin lama semakin terbelit lah Anwar dalam kancah pembohongannya kepada rakyat, kerana solat hajat yang telah banyak dilakukan mereka untuk menutup mata rakyat. Lagi banyak dibuat solat hajat, semakin banyak terbongkar segala penipuan dan temberang pakatan haram.

3 comments:

Anonymous said...

korang yang buta perut jer pcye fitnah nie.....

Anonymous said...

bagus la kalau tak percaya walaupun diusulkan bukti, sebab semua tahu cuma Anwar dan family je yang terbaik, selain dari itu semuanya salah.

Maklumlah seperti anak tuhan yang takan melakukan kesalahan dan dosa, Orang lain semua ada salah dan dosa.
Hebat seumpama anak-anak malaikat..!!

Anonymous said...

pada rakyat malaysia renung-renungkan lah siapa manusia anugerah tuhan ini ( anugerah dari bininya masa perhimpunan pkr ) . ulamak-ulamak pas pulak tak dak komen ka pasai manusia anugerah tuhan ni?? boleh ka kita manusia biasa ni mengangkat martabat orang lain setinggi ni ??

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...