PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, April 10, 2011

GAMBAR HITAM PUTIH YANG BUAT ANWAR DEMAM





Gambar semacam ini tak lama lagi banyak la dapat kita tengok selepas Anwar disimpan oleh kerana hobi luar biasanya daripada manusia biasa.





Kalau cakap hitam putih je, Anwar akan menggeletar seluruh badan kerana didakwa hanya Anwar sendiri mempromo dirinya disetiap ceramahnya mengatakan si pelakon PORNO di Duplicate kan.

Malah sekarang kalau masyarakat Sarawak nampak je Anwar, rakyat akan berbisik sesama sendiri mengatakan "inilah dia SuperStar video seks pelakon PORNO tu", sambil berebut-rebut nak tengok "live" secara dekat.

Hebat Anwar, kamu dah dikenali di merata tempat kerana hobi yang luar biasa dari manusia biasa. Kalau ada yang ramai singgah nak tengok ceramah PR tu, cuma nak tengok pelakon PORNO secara lebih dekat.

Maklumlah dah jadi Artis ni memang lah ramai nak tengok dengan mata kepala sendiri, kalau boleh nak minta autograf sebelum disimpan.

Hebat...!!!! Memang hebat kau si PORNO..!!!

3 comments:

Spin1001 said...

PAS perlu bersama dengan BN bagi kesejahteraan negara, bangsa dan agama Islam... Titik persamaan bersama ialah agama Islam... Walaupun ada perbezaan dari beberapa aspek, kita masih boleh menjayakan bermuafakatan ini... Kita tidak perlu Anuar sebagai pemimpin kerana personalitinya yang penuh dengan tanda soal...

Anonymous said...

Muka Najib nampak berseri tapi muka Pok Nik nampak kehilangan seri bahana solat hajat yang dia imamkan selama kini....

Anonymous said...

Pok Nik dah bikin fed up ngan si PORNO tu.si PORNO tak bole nak pakai baju 1 Malaysia tu sebab perut tak kempis kempis lagi..

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...