PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, April 27, 2011

WAN AZIZAH AKAN KENA TINGGAL LAGI DENGAN ANWAR



Dahulu dah kena sekali, tak jeran dan tak takut dan buat lagi. Sebabnya, konon PKR dapat menawan hati rakyat kata Wan Azizah yang dahulu melinangkan air mata untuk meminta simpati dan belas kesian, kononnya Anwar difitnah dan dianiaya.

Lepas ni adakah Wan Azizah akan menangis lagi seperti dulu, apabila Anwar dijatuhkan hukuman yang setimpal diatas perbuatannya yang tidak pernah kenal erti serik, atau ingin bertaubat dengan segala yang telah menimpa dirinya.

Setelah menang di Permatang Pauh, Anwar berlari terus tanpa membuang masa pergi mengangkat sumpah. Dalam keadaan yang terburu-buru ingin mendapat kuasa memerintah, terkejar berlari mengambil sumpah.

Tetapi jikalau disuruh bersumpah untuk membuktikan dirinya tak terlibat, berbagai alasan diberikan untuk mengelak desakan bersumpah untuk membersihkan dirinya.

Orang salah memang takut nak bersumpah laknat kerana Anwar tahu balasan yang akan diberikan Allah amat dasyat, sekiranya Anwar hanya berpura-pura menipu bersumpah laknat.

Jika tidak, pasti telah dilakukan lama dahulu lagi. Persoalannya, dimanakah kebenaran yang dibawa Wan Azizah...?? Siapa tak sayang suami, tetapi adakah suaminya menyayangi Wan Azizah..??

Kalau sayang, kenapa Anwar buat sumbang..?? Dah ditunjukkan bukti oleh rakyat bahawa suaminya kuat Anu, bermati-matian Wan Azizah berbohong mengatakan suaminya tetap tak bersalah.

Sekarang bagaimana, setelah dibuktikan Anwar bersalah oleh mahkamah adakah selepas ini Wan Azizah akan selalu berbohong untuk memancing lagi rakyat dengan linangan airmatanya lagi..??

Sudah-sudahlah Wan Azizah, jangan dibohongi rakyat lagi kerana rakyat telah tahu permainan yang cuba Kak Wan mainkan..!!!

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...