PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, April 7, 2011

NURUL IZZAH MENGAKUI PAPA HEBAT MACAM ORANG MUDA




Nurul Izzah mengakui yang Papanya memang hebat walaupun sudah berumur sekalipun tetapi hobi masih seperti orang muda.

Berkorbar mempertahankan bapanya, kerana semuanya dah diajar Anwar bahawa segalanya adalah "konspirasi", dan segalanya adalah "fitnah" walaupun diusulkan bukti depan mata.

Kesemuanya akan dinafikan kerana hanya apa mereka ingat hanya merekalah yang terbaik. Janganlah tertipu dengan permainan mereka ni, hanya dengan tangisan dapat menutup pekung suaminya kononnya teraniaya.

Jikalau dulu Kak Wan menangis oleh kerana hal lain, tetapi sekarang menangis pasal hal lain pula. Nampak macam lakonan saja adegan kenyataan tu, tak pergi mana la Kak Wan.

Bila ditanya soalan berkaitan Jam Omega, Kak Wan marah pula kenapa tak ditunjukkan jam tersebut jika ada pada tangannya.Maklumlah Kak Wan kena pertahankan apa saja, walaupun apa pun jua sekalipun.

Tetapi adakah parti dan keluarga yang dipertahankan, sehingga sanggup menelan pahit maung kebenaran yang terserlah dibongkarkan didepan mata.

Ini dia video yang bersangkut-paut dengan mereka ni...


5 comments:

Mohd said...

Kerana Nurul Izzah terlalu banyak membohong hanya utk mempertahankan Anwar yg memang bersalah meliwat dan berzina, maka dia sudah pasti tidak akan terpilih sbg wakil Lembah Pantai di PRU13 nanti!
Penundi bukannya bodoh sangat!

vulcan933 said...

hebat papa kamu ijah.serba serbi hebat, depan belakang...maluuuuuuuuu

Anonymous said...

Wah Azizah cakap jam Omega ada pada dia, tapi Anuwar dah buat lapuran yang jam tersebut hilang....hmmmmm..makin bengong la!!!!

Anonymous said...

memg hebt papa ko izzah..
hebat ats katil..hahaha

Anonymous said...

Ini keluarga menipu. Dulu kes saiful, wartawan tanya ANUwar kat mana...Kak Jijah cakap "ade meeting....eeerrrr..." Hahaha. Pas tu anak dia Nurul Ijah pulak cakap " ada ngan keluarga"...hahaha...haprak punya family...Karpal kat sebelah senyum jer....Khalid gagap pulak membebel marah wartawan...kelakar la diaorang ni

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...