PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, April 24, 2011

KENYATAAN BANGANG BOB LOKMAN, MARI KITA DENGARKAN...!!?




Buat pertama kali pelawak terkenal Bob Lokman membuat lawak dengan memberikan kenyataan bangang yang dapat dirakam dan divideokan.

Dengarkan lah apabila Bob Lokman memberikan ceramahnya, dah jadi macam pengacara Maharaja Lawak lah pulak.

Bila tengok Bob, ingatkan nak buat kelakar, rupa-rupanya ceramah, tapi bila tengok muka Bob Lokman tak payah bercakap dah gelak dah...!!! Sebab macam badut lak bila tengok lama-lama..!!?

Kata Bob Lokman, Pas boleh beri ketenangan jiwa.

PAS ni diibarat macam sekolah sakit jiwa lah pulak..!!?

4 comments:

leekonyou said...

kalu ni macam bukan BANG BOB tapi BANG SPONGEBOB

Anonymous said...

Betul ke dengan masuk PAS boleh dapat ketenangan, masuk UMNO tak dapat ketenangan kalau yang tak masuk PAS tak dapat ketenangan le? Pendapat yang tak masok akai, jadi asal masuk PAS tanpa amal ibadat dah boleh dapat ketenangan ? Sapa ajar awak Bob?

cikguleepk said...

sudah link blog anda.....mohon link kembali blog saya...

Anonymous said...

Kalau macam ni lah bob lokman punya fikiran,alamat tak ke mana lah dia tu.....

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...