PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, March 22, 2011

YUSRI KRU MENGATAKAN VIDEO DURASI 20 MINIT SEKS SUKAR DIPALSUKAN






Rakaman video durasi 20 minit sukar dipalsukan, kata pengarah dan penerbit filem, Yusry Abdul Halim. Bagaimanapun, menurutnya ia juga bergantung kepada sudut yang diambil.

" Jika tempoh masanya pendek, ia tidak mustahil ia boleh dipalsukan. Tetapi jika tempoh rakaman itu 20 minit dan sudut rakaman berubah, ia agak mustahil untuk dipalsukan. Tambah beliau video tidak sama dengan gambar yang lebih mudah dipalsukan.

Yusry mengulas berhubung satu rakaman video seks yang didakwa membabitkan seorang pemimpin parti pembangkang dengan seorang wanita muda yang tidak dikenali yang didedahkan kepada media di Hotel Sri Carcosa Negara.

Yusry KRU adalah penerbit yang menggunakan kaedah penggunaan khas visual dalam filemnya, termasuk epik terbarunya, Hikayat Merong Mahawangsa.

- PETIKAN SINAR HARIAN


ULASAN KL BOYZ

Kata Anwar, video dibuat dengan niat jahat untuk memburukkannya dan didalangi musuh politiknya. Tak habis lagi dengan kes liwat mahkamah supaya menyerahkan DNA, didedahkan pula video seks panas yang dikatakan beliau terlibat di dalam rakaman tersebut.

Apa la nasib kau ni Anwar, tak habis-habis, lepas satu-satu..!!!   kes liwat tertangguh kat mahkamah, satu lagi kes nak kena jawap..!!!

Sebaliknya Najib Tun Razak, Perdana Menteri yang betul-betul berani dalam tindakannya menyerahkan DNA untuk diuji oleh pihak berkuasa untuk membuktikan beliau tidak ada kaitan dalam kes Altantuya yang dicanang dan dihebahkan oleh pihak pembangkang.

Kalau benda senang macam tu pun Anwar tak leh nak buat, macamana rakyat nak percaya apabila video ni didedahkan, yang dijawap Anwar bahawa ia adalah mirip mukanya.

Boleh percaya ker..?? Betul ker dalam video tu buncit perut dia berbeza dari Anwar..??

Jawap Anwar....jawap...!!!

24 comments:

SAYA 2X5 MCM KAMU said...

Bodoh la kamu KL BOYZ... ko tu pun kaki blue. Bangang la kamu! Woi kamu... BN buat kerja maksiat kamu RELAKS jeeee... Kamu sekarang keje apa? Dapat jd kaya x? Pemimpin kamu jd kaya... org2 kanan pemimpin kamu jd kaya... kamu rakyat biasa dpt apa? Pastu kamu tgk pemimpin pembangkang ATLEASTTTTTTT ada gak yg hidup sederhana (TOP LEADER PR ) Top Leader BN ada hidup mcm tu????? Sekurang2nya mereka berjuang GENTLE bro...xguna duit Kerajaan + TV + iklan2 TV poyo bodoo..... x GENTLE lgsung. Asalamualaikom... pemimpin kamu pun ada yg kaki maksiat dari anak+ bapak + mak xbertudung bodo la kamu... Klu kaki clubing pun beragak2 la jgn la bila org lain buat silap sket kamu pun hangin (igt kamu clean ker jgn la bising bodoh)

Anonymous said...

Assalamualaikum SAYA 2X5 MCM KAMU..
tu pemimpin kamu kata.. kamu pun iyekan aje..
takkan diorang nak cakap diorang kaya..
kamu ni pun..

Anonymous said...

2x5 Wow the way u speak takut tak mencerminkan Gentle samalah pemimpin2 kamu bila buka mulut macam Maggi sedap rasa. Most of the time you all dont do what you PREACH!

EMPTY VESSEL MAKES THE MOST NOISE EK!

Unknown said...

rupanya ada juga manusia bangang yang dibontotkan Anwar seperti si komentar 2X5 MACAM KAMU, Kaki Blue...Errmm ...bukankah itu hobi semua kaum jantan, tapi saya rasa tak lah sejantan Anwar yang suka kat pungkok dan takut nak buktikan dia tak bersalah, yang di sokong oleh kamu..!!! bodohkan kamu sebab dibontotkan Anwar...!!! Kesian..!!!

Pemimpin aku kaya..?? Bukan kah Top Leader kau ada Syarikat perniagaan di Luar Negara di Amerika Syarikat yang untungnya berjuta ringgit..?? Butakah mata kau, kau tengok tak Rumah Azmin yang anggarannya emtah berapa juta..?? Rumah Khalid MB yang macam Istana..??

Mungkin kau tak tahu sebab selalunya dalam ceramahnya kata Anwar PKR miskin dan meminta simpati rakyat supaya menderma kepada parti PR, dan duitnya digunakan bukan untuk rakyat sebaliknya untuk berkempen.

Rakyat selalu tak nampak beban Subsidi kerajaan, kau buka lah buku dulu tengok subsidi yang ditanggung kerajaan terhadap rakyatnya. Kalau tak nanti kau bengap sangat...!!! Kau juga yang susah...!!!

Anonymous said...

2X5 ne punye cara cakap mcm pemimpin dia la kawan2...xde adab...mmg sesuai dgn nama 2X5...hahahhahaha...UMNO dulu kini selamanya

Anonymous said...

Bodoh la 2X5 MACAM KAMU tu. Dia tahu tak Anwar ada body guard sampai 11 orang, tak kaya ker tu?
Aku dengar dia hadiahkan Azmin dan Shamsidar katil bernilai 76 ribu. Macam tu tak kaya?

Anonymous said...

fuiiiyo itu cam nak tutup mulut laki bini tu jer. jahat juga Anwar ni ye.

SCANNER said...

2x5 MACAM KAMU ni duri dalam daging, CLEAN tu kat PAYUNG KUNING la bro. Deii Macha, kita tau lu sapa.

Anonymous said...

Punyalah bangang blogger Umno ni.

Kalau tak palsu dan sah betul, tayanglah kat TV1-9 kepunyaan Umno dan juga Astro. Buat apa suruk2.

Apa tu Dato T..Dato Tak ada Telur..kenalkan diri dan serahkan tape tu pada TV Umno untuk siaran perdana. Mampus Anwar.

Tak berani nak siarkan diTV1-9 tetapi hanya menjaja fitnah sebab Umno tahu itu tape tipu. Entah2 Najib yg buat kerja dan muka Anwar disuperimpose keatas muka Najib. Perut Najib memang boroi( pot- belly).

Mordecai Kucai said...

Aku rasa Anuwar kena sewa atau beli rumah dekat dengan Mahkamah la. Dah lah kes dia kes profle tinggi kemudian lanjutannya pecah rekod galaksi.

Nampaknya sampai mati lah Anuwar asyik mengadap Yang Arif.

Anuwar umpama penagih dadah dalam hal bontot. Penagih dadah tidur dalam longkang pun rasa macam di istana.

Anuwar mungkin rasa dia bermimpi.

Anonymous said...

Hahn..

Nampak sangat hang bodoh. Pegi tonggek perempuan mana ada kesalahan jenayah diM'sia ni. Najib pun tonggek Altantuya. Chuah Soi Lek tonggek perempuan juga, dan di video tape. Nazri Aziz pun tonggek ayam Taiwan. Mana ada kesalahan jenyaha.

Video tape sex skandal itu isu moral dan bukan isu jenayah dinegara ni. Umno guna untuk political weapon dia. Kau lulus PMR ke atau SPM?

Anonymous said...

"Rakaman video durasi 20 minit sukar dipalsukan, kata pengarah dan penerbit filem, Yusry Abdul Halim"..

yusri kata 'SUKAR', mksudnya xmustahil boleh dipalsukan..

Anonymous said...

Sape2 yg boleh palsukan video tu memang hebat.. lagi hebat dari Hollywood..

Kenapalah banyak sangat bala menimpa Anwar? Jawapannya sebab dia banyak sangat membohong dan makan harta rakyat..

Pejuang Revolusi 1957 said...

2x5 bengap cm keldai :) duk kene kencing mcm tu la :)

NIKKY AZIZ said...

SEBAB ANWAR TAKDA MORAL LA NAK KASI BONGKAR.. SUKA MAIN BONTOT LAK..!!! BINI DIA CAM BONEKA DOK COVER DIA PADAHAL TAU APA JADI, MAHU NYA TAK TAHU.

vulcan933 said...

anwar, your political days are numbered.yopur fans and supporters will cry for you.rupanya ada manusia bertoping kan ugama

Azizan First Sodomi Kes Part 1 said...

pemain bontot teringin mengidam nak jadi Perdana Menteri...!!!

Anonymous said...

Anwar Oh Anwar. Taubatlah tumpang pintu taubat masih terbuka. Cukuplah dok bohong rakyat. Rakyat Malaysia bukannya bodoh kecuali minda mereka yang dah tertutup.

Md Zain said...

Jantan pun sapu, betina pun sapu, makhluk apa ni???? Lembu pun tak buat macam tu... Tu pun jangan, nak jadi Perdana Menteri Malaysia. Semoga Allah S.W.T. melindungi Malaysia dan rakyatnya dari manusia sebegini

Anonymous said...

AKSI DALAM VIDEO TU KALAU TAK MAIN BELAKANG TUR BUKAN BANG NUAR LER, SENANG JER....

Anonymous said...

tapi Anwar tibai depan belakang.

Anonymous said...

woi SAYA 2X5 MCM KAMU...hang pi test skit depan si nuar tu bila hang pegi ceramah politik dia...tonggeng bontot hang depan dia...hang jgn terkejut lak mat jubor tu bleh stop kejap ceramah mau kasi toron bontot hang...ada berani kaaa?!!!

Anonymous said...

nuar tibai depan belakang atas bawah laaa..nengok la video tu...suma lubang mau tala...cuma lobang hidung telinga je psl tak muat...

Anonymous said...

tahniah Yusry KRU!Inilah contoh artis yang ada tanggunjawab kepada pemerintah...tidak lokek memberikan pendapat kepakaran mengenai video X itu...negara sesungguhnya bangga dengan kehadiranmu yang turut sama2 melonjakkan kemajuan negara!!

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...