PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, March 21, 2011

NAJIB CABAR ANWAR KALAU BERANI..!!!





Anwar sememangnya bodoh dan tolol karana membuat pertuduhan fitnah terhadap Perdana Menteri, Najib Tun Razak supaya menyerahkan DNA  untuk dipadankan dengan DNA kes Altantuya.

Anwar sebenarnya dah terlalu terdesak kerana kes liwatnya dah sampai ke penghujung jalan, umpama telur dihujung tanduk. Itu sebab Anwar telah membuat kenyataan bodoh apabila menjawap isu DNA dengan menuduh PM, Najib Tun Razak terlibat dengan kes Altantunya.

Untuk mengalih perhatian orang ramai terhadap kes Sodomi Liwatnya yang sedang berjalan dimahkamah dan pihak pendakwaraya meminta agar Anwar menyerahkan DNA untuk diuji dimahkamah untuk menentukan siapakah lelaki "Y" yang telah Sodomi meliwat pengadu.

Sekarang Perdana Menteri, Najib Tun Razak sendiri telah berikrar akan menyerahkan DNA untuk disiasat oleh pihak berkuasa untuk membuktikan beliau tiada kaitan langsung dalam kes Altantuya, dihebah dan dicanang oleh Peliwat Negara yang la ni kecut telur untuk memberikan DNA untuk dibuat ujian samada Anwar terlibat ataupun tidak dalam kes Sodomi Liwat keduanya.

Anwar memang muka tak tahu malu kerana takut bersumpah dan menyerahkan DNA, maka terbuktilah Anwar ni bersalah kerana beliau takut dan cuba melarikan diri apabila diminta untuk berbuat demikian.

Kalau benar Anwar tak bersalah, kenapa perkara yang senang pun dia tak leh nak buat..??

7 comments:

Anonymous said...

lebih baik anwar memberi komen: orang lainpun meliwat juga, kenapa aku tak boleh meliwat? Orang lainpun bahang jubur jugak, kenapa bila aku bahang jubur yg mengiurkan itu aku dipersalahkan ? Ini konspirasi. Orang lain boleh aku tak leh...its..its..zalim zalim....kahkahkah

Anonymous said...

arwah mak dia pun dia liwat weeiii pura-pura sakit.......

sepangguh said...

Tuan adalah inspirasi saya. Mohon pautkan blog
http:// anginlautchinaselatan.blogspot.com/
blog tuan telah dipautkan disana. tkasih tuan

Anonymous said...

ANU-war dah terkantoi sebab itu dia cabar Najib tetapi supaya suruh rakyat benci jugak kat najib,skrg najib nak kasi DNA,jadi nuar kena jugak kasi DNA kita tengok sapa yang kenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aku said...

sumpah laknat dipertikai kesahihan.....giler ke? saper yang berani bersumpah nak mintak laknat dengan Allah yang Maha Mengetahui...Maha Adil....kalau tak yakin dia di pihak yang BENAR....

sekarang ni isu DNA Anwar....DNA DS Najib plak dia nak....nak buat apa...? nape tak mintak sekali DNA Shamsidar ker...DNA Azmin ker....DNA Afifa sekali....baru nampak thrill sikit ikut 'jalan cerita'...'kisah hidup' si Anwar....yang da ala2 nyawa ikan ni....tak gitu?

Anonymous said...

Anwar penipu kaki putar alam

zainalsamsudin said...

orang2 tua pernah berkata, bernni kerana benar takut kerana benar .....tak pauah lah nak kelentong lagi .....

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...