PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, February 18, 2011

AHLI PEMIMPIN PAS KAKI PHONE SEX


Dalam pada masa Nik Aziz berceramah dalam menegakan Isle Pok Nik, tanpa sedari ataupun tahu tetapi saja buat tak tahu bahawa dikalangan pemimpin PAS sendiri lebih dasyat melakukan perkara terkutuk yang ditegah dalam Islam kebelakangan hari ini. Bertopengkan perwatakan Islam yang dipemerkan, sebaliknya mempunyai sikap yang lebih keji dan luar biasa berbanding manusia dimuka bumi ni.

Dengan suara yang begitu lantang dalam setiap ceramah yang dianjurkan, berpetah melantang suara berdakyah mengatakan BN tak betul, sedangkan dikalangan ahli pemimpin PAS bebas melakukan apa saja kehendak dan idaman mereka tanpa batasan, mungkinkah oleh kerana penampilan pakaian dan berserban akan mendiamkan kita sebagai rakyat untuk bersuara..??

Nah...ini satu lagi pembongkaran yang dibuat agar mereka dapat mencerminkan dulu diri mereka sebelum nak melatah bersuara dalam menegakan Agama Islam. Boleh tahan juga ahli pemimpin PAS ni dalam diam boleh nak tala bini orang. Siap main mesej bergambar lucah menunjukan kemaluan masing-masing...!!!

Macam sistem barter pula, main tukar tukar gambar antara satu sama lain. Hebat....!!!!  Hebat ahli pemimpin PAS ni, tak sangka pula si perupok ni suka wat cam ni, hobi budak belasan tahun gamaknya.
Nak baca lebih lanjut KLIK DISINI

Ini adalah pantun sikit wat Pok Nik....!!!

Pok Nik menegakan Isle dalam masyarakat,
ADUN PAS Perupok kaki phone sex dalam diam,
Memang dah kewajipan kami TEAM NADI RAKYAT,
Mendedahkan dan membongkar keburukan PAS dalam menegakan Islam.

Sangat luarbiasa PAS berdakyah kepada rakyat,
Ceramah sana-sini meminta sumbangan wang,
Ada pemimpin PAS bergelumang aktiviti maksiat,
Kaki Filem Blue, meraba, zina dan main bini orang.

3 comments:

Anonymous said...

yang pertama semua orang dah tahu masaalah dalaman kita ...... satu world habis terbongkar ..bukankah ini jual negara .... kira jaja la nih ...haiiii...nomber dua rakyat ikut pemimpin ...kalau x nak ikut itu kesalahan yang patut di perbertulkan....haiii ....ketiga kesalahan rakyat teruk k atau pemimpin teruk .... kalau rakyat teruk pemimpin boleh perbetulkan tapi....haiiii....keempat kabar baru k kabar lama bab zina ni ..kalau lama kenapa tak de sapa saman sapa pun...kalau baru sape yang buat.....kena2 orang yang tulis ini blog.... haiiii... kami orang pas tak benci cina tak benci india ..yang kami benci cina umno india umno ...sama saja tutuh duit rakyat...ada lah setengah mengatakan itu duit kerajaan ...yeke....sebab tol ..yang pertama sampai bila nak kena bayar ni duit buat jalan tu masih hutang lagikah sampai bila..... tandas pun ada bayar jugak siap kontrak lagi...haiiii kerana air secebok boleh bangkrap k malaysia nih....nomber dua kenapa dibubuh selogan 1 malaysia tambah lagi sinar fm ....dok maki hamun orang aih terlajak kesitu plak sama jelah yang memperjuangkan 1 malaysia ...kalau kita memperjuangkan hak rakyat jangan la dok maki orang sebab bila maki itu tanda nak bergaduh...haiiii tinggal 50 per 50 peratus....50 jer lagi ....jika masih terus lagi tingal o0 saya orang pas sebab pas saje nak jalan hukum hudud umno ade cita2kah ...kenapa takut ...sapa takut sapa nih tuhan suruh umno takut kat dia....yang umno pakai arah kompas mana .... silap anak panah k haiiiiii ... masing berbalah sebab..duit tak cukup patut tol direct to khiamat k.... kesian kami ...anak bini kami 000 mana nak cekau duit nih nak bagi makan.... habis duit gaji habis duit poket...awak tak kesian k kat kami.... jika kerajaan tu kaya kenaa kami miskin...angan2 tak buat makan ...makan nasi nih bukan makan angan2.... rumah pemimpin umno besar2 rumah pemimpin pas kecil2 ...ini dah pun menunjukan pas brjiwa rakyat...sedarilah wahai dunia translet ke bahasa kamu baca artical ini.... tiada allah mahu mengubah sesuatu melainkan kita yang mengubah... jika kita nak memerdekakan bangsa nak mengamankan negara kita kena bersatu hati ....ulamak tak kan tergamak hendak menindas rakyatnya percayalah hanya orang yang tiada agama sahaja yang sanggup membuat keburukan kepada manusia.... kerana ada sifat ego bongkak sombong dan sebagai nya ...ulamak pewaris para nabi ....mengangkat pemimpin ulamak ibarat macam mengangkat nabi menjadi perdana menteri ...betul kerana ilmu yang tkutkan allah itu takkan dapat menzalimi kita ....wassalam

Anonymous said...

salam.

pas hanya pandai berceramah. manis berkata2. tapi apa yg dibuat tidak seperti dgn kata2 mulut mrk yg manis. akhlak buruk. hati jahat. inikah golongan yg nak tegakkan hudud?
diri sendiri pun tak ikut ajaran islam sepenuhnya...perghhhh

Anonymous said...

manusia pertama yg patut dijatuhkan hukum hudud ialah mat sabu yg ditangkap dgn bini org dlm bilik 121 hotel perdana k/b, saksi 7 org...(smua tak pakai), buang kes sbb silap tulis no. bilik dlm IR, nak saksi mcmana lg? jgn ingt smua org bodoh w/pun diam....

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...