PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, January 29, 2011

TOK GURU NIK AZIZ SIFATKAN PKR BERCELARU



Dahulu Nik Aziz sendiri pernah menyifatkan Pakatan Koyak Rabak (PKR) memang bercelaru, tetapi sekarang demi maruah PARTI dalaman komponennya, beliau sanggup buat U-Turn korner lipat baring dengan PKR demi cita-cita memegang tampuk pemerintahan.

Jika Tok Guru Nik Aziz mendoakan yang buruk-buruk dan bala buat UMNO, tetapi UMNO tidak mengikut jejak PAS untuk melacurkan Islam. Sepatutnya TGNA harus menjadi contoh yang terbaik dalam memperjuangkan Islam.

Cuba tengok contoh ini :-





Surah Asy-Syuuraa ayat 14: 

"Tiadalah mereka berpecah-belah,melainkan setelah sampai kepada mereka ilmu pengetahuan kerana berdengki-dengkian sesama mereka.Jikalau tiadalah terdahulu perkataan Tuhanmu sampai waktu yang ditentukan,niscaya dihukum antara mereka.Sesungguhnya orang-orang yang diwariskan kitab kepadanya,kemudian mereka,adalah dalam syak dan ragu-ragu."

Abu Hurairah r.a. berkata: Rasulullah s.a.w. bersabda: Kamu akan berebut pemerintahan,dan akan menjadi penyesalan pada hari Qiyamat - Hadis riwayat Bukhary.

Abu Bakrah r.a. berkata: Saya telah mendengar dari Rasulullah s.a.w. bersabda: Siapa yang menghina Raja (Pemerintah),Allah akan menghinakannya - Hadis riwayat Attirmidzy.

1 comment:

Ular Menyusur Akar said...

Sesekali KL Boyz bertaskirah, kecut benak nik aziz. He...he..

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...