PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, January 14, 2011

ANWAR BAPA RASUAH ( VIDEO INSIDE )


Kalau KLBOYZ cakap yang Anwar ni bapak rasuah mungkin ramai yang mungkin tidak akan percaya, tetapi sebenarnya bukti video pun dah ada tetapi si penyokong kemaruk lahabau PKR ni tetap tidak percaya dengan kerakusan Anwar menebarkan duitnya untuk membeli rakyat tidak kiralah mereka ni daripada badan apapun. Demi duit dan kesenangan yang dijanjikan Anwar, semuanya mereka buat-buat tak nampak. Padahal Penyokong tegar mereka ni semua dah tahu akan sikap Anwar yang tak pernah betul, malah memburukan lagi keadaan yang dah teruk.

Jika kita dengarkan kesnya dimahkamah, tahu pula si Anwar ni malu sampai buat sidang mahkamah tertutup supaya rakyat tidak akan tahu perkembangannya. Bila selesai prosiding, Anwar yag jadi pemberita menghebahkan ceritanya sendiri agar penyokong tegarnya, blogger ampu dan angkat mereka dan media massa tungganggan PKR seumpama MALAYSIAKINI, si india paria bak kata Azmin Ali, yang mengampu Anwar ni menghebahkan cerita yang keluar dari mulut si Anwar pembelit. Maklumlah kalau ada pemberita yang bertanyakan soalan yang tidak boleh dijawap Anwar, Beliau akan melenting memarahi wartawan, kenapa soalan itu diajukan pada beliau dan mempersoalkan wartawan sama ada telah dibeli oleh sesuatu pihak atau sebaliknya, dan berbagailah donggeng Anwar untuk melepaskan dirinya daripada soalan yang diajukan.

Nampak sangat Anwar ni memang tak betul, Oh yeee..mungkin penyokong tegarnya buat-buat lupa ataupun buat-buat tak ingat yang Anwar ni memang lah tersangkut namanya dengan lebih 10 penama dalam hobinya. Agak-agaknya lah apa la amat digemari Anwar ni...ya...??  Kah...kah....1 Malaysia dah tahu bro...!!!
Itu pasal dimarah sangat logo gagasan 1 Malaysia tu kot, sebab 1 Malaysia dah tahu HOBI Anwar...malah budak sekolah rendah pun tahu.......Kalau Anwar ni benar, kenapa tak dibuka dan didengarkan sidang kes mahkamah kepada kesemua rakyat Malaysia...?? Jawapannya cuma KARPAL SINGH saja tahu segalanya, KARPAL sendiri pernah menegur Anwar supaya suroh bertaubat...!!! Itu sebab kita tengok KARPAL cuba "spin" sebaik mungkin nak menyelamatkan Anwar ni, terselamat Anwar maka terselamatlah parti Pakatan PR.

OK..kalau tak percaya yang Anwar ni bapak rasuah ....ha..tengoklah video ni..
Siapa yang rasuah siapa..kita saksikan video ini siapa pemberi rasuah supaya wayang Anwar ni tak dibongkarkan..?? Siapa bapa RASUAH...???



Camana best tak lagu tu...?? lirik dia yang kena dengan Anwar ni..?? Cakap konon nak cegah Rasuah...!!!
Bukan dia ke yang merasuah orang...?? untuk memperingati sejarah-sejarah Anwar ni....tontonlah video dibawah ni yang telah membuktikan Anwar Ibrahim ini sanggup melakukan apa sahaja demi kuasa. Malah Anwar Ibrahim ini juga rela MEMURTADKAN Sesiapa sahaja umat Islam jika berjaya menjadi Perdana Menteri Malaysia.



Apakah PAS tahu akan hal ini..?? Apakah PAS merelakannya...?? PAS perlu menghindari dari terus-terusan bersekongkol dengan Anwar Ibrahim ini jika benar PAS memperjuangkan Islam. Jika tidak maka benarlah yang parti PAS pada ketika ini, hanyalah BONEKA permainan bagi Anwar Ibrahim dalam meraih kekuasaannya.Yang lebih menyedihkan lagi buat PAS, apabila pengaruh Anwar Ibrahim melalui Hussam Musa berjaya menyusup masuk sehinggakan sudah tidak ada lagi penawar dan ubat dalam memulihkan penyakit PAS ini.

Di harapkan Rakyat Malaysia tahu dan jelas siapa si SESUMPAH  DURJANA ini. Matlamatnya untuk  menghalalkan kesemua cara Anwar dan inilah yang akan di lakukan oleh si PELIWAT NEGARA ini tanpa mengira apa jua, dalam ingin menguasai Malaysia ini. Moga Allah menyelamatkan kita semua dari terus berterusan di tipu oleh PENGKIANAT AGAMA, BANGSA dan PELIWAT NEGARA ini.

kata nak bendung rasuah....?? lawan rasuah dengan rasuah juga ka...???

No comments:

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...