PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, December 10, 2010

WAN AZIZAH, ANWAR DAN AZMIN TAK TAHU MALU


Ketua Pembangkang,Datuk Seri Anwar Ibrahim ; Isterinya Datuk Seri Dr.Wan Azizah Wan Ismail dan Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali patut berasa malu serta insaf dengan peringatan keras Raja-Raja Melayu supaya jangan menderhaka kepada bangsa sendiri.

Kerana perbuatan ketiga-tiga peminpin pembangkang itu yang sebelum ini mengistiharkan "Perang" terbuka bagi menghapuskan Ketuanan Melayu adalah perbuatan derhaka terhadap bangsa sendiri.Malaysia mempunyai Sejarah perjuangan yang panjang sebelum merdeka dan asas tersebut yang kini terangkum dalam Perlembagaan tidak sepatutnya diruntuhkan oleh pihak pembangkang dan menyeru kepada seluruh rakyat agar menolak pemimpin tidak ikhlas seperti Anwar.

Ketiga-tiga pemimpin pembangkang ini patut merasa malu dan insaf dengan peringatan Raja-Raja Melayu,tetapi kalau Ketuanan bangsa sendiri pun hendak dihapuskan, apakah tidak layak mereka ini digelar "Penderhaka Melayu". - Ibrahim Ali         ( Perkasa )

2 comments:

usin said...

penderhaka kpd bangsa sendiri itu bermaksud mereka sudah tiada bangsa. mereka adalah BANGSAT!!!

Anonymous said...

yang menjadi pelik ialah seorang presiden parti tidak bersuara sedangkan ini adalah untuk menentukan kepimpinan kerajaan. ini adalah satu kepincangan yang jelas...a puppet on a string...

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...