PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, December 10, 2010

BEKALAN AIR TERESA KOK (ADUN-SEPUTEH) DIPOTONG SYABAS


Kelmarin sekali lagi Teresa Kok meroyan apabila bekalan air dipusat khidmatnya dipotong akibat gara-gara pihak pengurusan diblok rumah kedainya tidak membayar bil bekalan air meter pukal tertunggak
berjumlah RM 119,000.

Badan Pengurusan Bersama (JMB) sudah berkubur menyebabkan tiada mana-mana pihak lagi yang menguruskan kawasan kormersil itu.Oleh kerana ramai pemilik enggan membayar bil penyelenggaraan,ahli jawatan kuasa meletak jawatan dan tiada lagi individu yang menguruskan kawasan tersebut.

Teresa Kok meminta Syabas mengeluarkan meter pukal berkenaan kerana JMB tidak wujud lagi.
Pihaknya akan cuba berbincang dengan SYABAS untuk menyelesaikan masalah itu selain mengambil langkah untuk mewujudkan kembali JMB bagi menguruskan bangunan kormersil tersebut.

3 comments:

TAIPINGMALI (TM) said...

kok tak cebuk tak apa laaa ..main calit jer

admin said...

haha padan muka..

Anonymous said...

pompuan mcm ni pun PAS nak buat kawan. mcm x berguna pun. ni le pompuan yg x mahu papan tanda dlm tulisan Jawi. belasah je lah PAS ooiii! hanyut pi lah kat hangpa. yg kesian kat ahli2 hangpa je la.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...