PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, December 13, 2010

UMMI HAFILDA - JADILAH SEORANG ADIK YANG BAIK


Hari ini kita komen sikit dengan jawapan Pro Pembangkang klik sini tentang Isu "Tomahan" yang dilemparkan oleh adik Timbalan Presiden Pakatan, Hafilza Ali terhadap abangnya.Azmin Ali.


"Kenapa perlu Ummi Hafilda menggunakan Media Massa untuk menyeru agar abangnya Azmin Ali bertaubat, tidak bolehkah beliau sebagai adik menemui atau meghubungi abangnya itu untuk menasihatkan dan memintanya untuk bertaubat?"- Anak Sungai Derhaka. 

Rasanya mungkin sebab dah berpuluh kali dihujahkan terhadap abangnya, sampai bukan berbuih mulut, tapi dah sampai kering air liur Hafilda bercakap dengan abangnya.

 "Untuk apa beliau mendedahkan keaiban abangnya (jika ada) dan menyeru agar beliau bertaubat melalui media tunggangan UMNO itu selain dari untuk menjatuhkan maruah dan memalukan abangnya sendiri?" - Anak Sungai Derhaka

Bermakna adiknya tidak setuju dengan tindakan abangnya yang membelakangkan Maruah Bangsa Melayu demi mencapai keinginan yang dihajati oleh Azmin atau pun tidak mahu bersekongkol dengan pihak yang tidak bertanggungjawab memikul amanah rakyat.

"Tidakkah Ummi Hafilda sedar kenyataannya yang telah disiarkan oleh Media UMNO dengan tajuk besar “Taubatlah Azmin” itu bakal mengundang persepsi yang negative dari masyarakat terhadap abangnya sendiri? Kerana Taubat itu biasanya dikaitkan dengan kesalahan yang besar dalam Islam."

"Jikapun Azmin Ali dikatakan bersalah kerana bersekongkol dengan Anwar Ibrahim dalam menyembunyikan fakta sebenar berkaitan isu tuduhan liwat sebelum ini Mahkamah mana yang telah mengatakan Anwar telah bersalah kerana tuduhan liwat?" - Anak Sungai Derhaka



Haha....ni yang best ni.., Apa maksud "Taubat" yang dimaksudkan oleh Anak Sungai Derhaka ni...??
Taubat yang macamana...?? Taubat kerana membelakangkan Konsep "Ketuanan Melayu" atau taubat kerana menyembunyikan fakta sebenar berkaitan isu TUDUHAN MELIWAT...??


Ada fakta yang disembunyikan ker..?? Taubat yang tu ker..?? Yang Anu tu....?? hehehe.

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...