PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, December 13, 2010

N.AJIS HARUS BEREHAT & BERSARA

 Nampaknya sekarang Parti PAS dah mula gelisah oleh kerana N.Ajis dah mula sakit-sakit, kejap sakit kejap baik, dan hari ni  N.ajis dah mula masuk ke Hospital semula untuk mendapatkan rawatan.
Bersara je la N.Ajis, awak tu dah sampai masanya nak bawak berehat, tak usahlah nak difikirkan pasal masalah dalaman Parti kemaruk tu, yang kini sedang cuba nak berpakat merampas Putrajaya.

Rakyat semua dah tahu, ada baiknya N.ajis ni bersara je la untuk memberi peluang yang muda-muda,yang kuat tenaga dan yang boleh berfikir lebih matang daripada N.Ajis. Sudah tentu masih ramai lagi yang boleh berfikir secara waras dan lebih bernas lagi.

Oleh kerana dah menjadi lumrah dunia, sewaktu kanak-kanak, akal memang kebudak-budakkan, bila remaja semakin matang akal dan fikiran memikir, bila tiba dewasa bertambah baik pemikiran bila menimbangkan sesuatu untuk menyelesaikannya, tetapi bila dah tua cam N.Ajis ni, akal akan kembali kebudak-budakan malah nak diberi lak pula tunjuk ajar oleh penasihat untuk lakukan ini dan itu atas masalah-masalah tertentu..
Kan akan menyusahkan ramai lagi rakyat, dan banyak yang tidak akan setuju atas tindakannya..

Sebaiknya N.Ajis ni bawak la berehat dan bersara, banyak lagi ahli parti PAS yang boleh menggantikan beliau ni untuk memajukan Melayu dan Islam di Malaysia. Tapi betul ker Pas ni memperjuangkan Melayu dan Islam. Macam dah terpesong tersasar banyak la bila kita lihat tentang dasar perjuangan PAS ni.
Ataupun sakit oleh kerana Tun Mahathir buat perhimpunan WALK 4 GAZA  di Putrajaya yang mendapat ramai sambutan, itu yang terus jadi sakit tengok kot berita tu, ataupun tahu yang ada dikalangan ahli-ahli Pakatan Mereka akan ditangkap Esok..?? Sama-sama kita tunggu dan lihat sahaja....
Bagaimanapun kita berharap dan berdoa agar N.Ajis dapat sembuh daripada penyakit yang dialaminya.

2 comments:

Wanredone said...

Kau doa najib supaya pecah perut... ku doa kau semoga pecah buntut dan mampus dengan segera. jangan harap syurga akan menerima bangkai mu!

KL BOYZ said...

Alhamdullilah....baik betul akhlak si pembaca doa ni....

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...