PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, November 28, 2013

JANGAN PERTIKAI PERLANTIKAN SAYA-WARDINA



“Biasalah tu. Ada orang mempersoalkan. Suka atau tidak, itu hak masing-masing.

"Namun yang sebenarnya, ramai orang ucap tahniah pada saya,” begitulah luahan Wardina atau nama sebenarnya Safiyyah Fadlullah Wilmot, 34, berhubung kontroversi pelantikannya sebagai ahli Majlis Konsultasi Perpaduan Negara (MKPN), Selasa lalu.

Merupakan salah seorang daripada 29 individu yang dilantik kerajaan sebagai ahli majlis bagi mengukuhkan agenda perpaduan nasional, bekas pengacara Wanita Hari Ini, berkata, pelantikannya itu tidak sepatutnya menjadi pertikaian memandangkan ia telah dinilai dan diputuskan oleh pihak yang lebih arif.

"Sebelum ini, hidup saya bahagia tanpa apa-apa jawatan dan penganugerahan. Saya selesa dengan apa yang seadanya.

"Mungkin ramai yang melihat ada yang lebih layak daripada saya, tetapi saya sebenarnya juga ada kelebihan tersendiri yang dikurniakan oleh ALLAH SWT.

"Saya memang minat dengan majlis-majlis ilmu dan banyak melakukan kerja amal tanpa pengetahuan orang lain.

"Mungkin dari situ mereka melihat keupayaan saya.

“Menyertai MKPN merupakan pengalaman berharga buat saya setelah dilantik sebagai fellow dakwah oleh Yayasan Dakwah Islamiah Malaysia dan Insya-ALLAH saya akan cuba lakukan yang terbaik selepas ini," kata Wardina.

8 comments:

Anonymous said...

minta maaf la wadina..saya minat u juga ckit2. pd saya u x layak ahli board ni..lebih baik jaga anak di umah..tp dah pak najib minat juga sama u..

Anonymous said...

Kelebihan wardina adalah dia syok sendiri. Anak yang pernah lari Dari rumahnya ketika belasan tahun, kini perasan dia ibu yang baik. Tunggu belasan di dunia. . .

Syok sendiri dengan melancap lebih elok Dari rosakkan masyarakat.

Jebon Tua said...

mengaku ada kelebihan...perasan la betul ko wardina..

perasan ibu mithali kan.. tengok nanti anak2 ko camne nanti..suka sgt mengata org..ko je bagus..good parenting eh..tgk anak2 ko camne eh cik kak perasan bagus..

Anonymous said...

Memang Minah ni jenis syok sendiri. Dia bukan ada ilmu, bercakap hanya bersandarkan kepada "common sense" dan baca-baca buku saja. Setakat muka cantik tak bermakna juga bijak.

Labu8455 said...

"Sebelum ini, hidup saya bahagia tanpa apa-apa jawatan dan penganugerahan. Saya selesa dengan apa yang seadanya.
Awat bangang sangat - kalau dah bahagia apasal nak lari dari kebahagiaan yang dan ada tu, tak ke lembu punya pemikiran tu

Anonymous said...

Wardina memang tak layak. Tapi apakan daya bila Ah Jib Gor pun memang tak bijak dalam membuat pilihan.

Anonymous said...

memang tak layak sebab dah tak popular
mcm mana boleh terpilih
harap dia bersyukur dengan pemilihan ini
kalau penilaian bintang - 1/2 bintang

yahaya ariff said...

saya yakin Wardina akan menyumbangkan sesuatu yg baik kpd masyarakat. harap Wardina cekal dan telan jelah kata2 yg langsung x mendatangkan faedah dari tukang2 karut tu...Wardina Okay.. saya sokong oraitt..

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...