PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, August 29, 2013

ISLAM DIPERSENDAKAN DI PENANG. ..!!!




Islam kebelakangan hari ni semakin dipermain mainkan di Penang sejak puak DAP memerintah 2 penggal ni. Puak Melayu yg ada disana seperti tak mengambil endah tentang hal sebegini.

Diguli2kan dan dipergunakan untuk megumpan mereka agar memberi sokongan pada puak2 rasis yang tak memperdulikan adat dan tatasusila agama islam.

KBC ingatlah kan dok Melayu PAS mencacai salahkan UMNO, puak mereka pula lupa tanggungjawab mereka mempertahankan isu2 sebegini.

Adakah melayu Penang masih tutup mata bahawa agama islam dipersendakan semakin teruk kebelakangan hari ni.

Banner yang dipasang menggunakan gambar masjid dan hadiah yang diberikan adalah air kencing syaitan..!!! Bukankah biadap tindakan yang dilakukan puak yang tak beradap sopan menghormati sensitiviti agama lain..??

Puak melayu Penang dah ditutup mulut dengan duit kot kat sana..?? Tu yang tak berbunyi bila berdepan dengan LGE, menggigil lutut lagi ada la kot. !!!

2 comments:

Anonymous said...

Patutnya kita kena buat NGO Islam/Melayu yg. BERATUS dan paling BERANI mcm. PENDEKAR SEJATI Islam/Melayu kat P. Pinang itu, lawan Cina DAPBANGKAI/PKR habis-habisan!

Dan KDN kena ambil alih kESELAMATAN kpg-kpg Islam/Melayu kerana kpg-kpg. ini TERANCAM dgn geng kongsi gelap Cina (geng India sebenarnya KULI geng Cina - termasuk geng Cina ini mengkristiankan anak-anak Hindu miskin), yg. nak MENGHALAU umat Islam/Melayu dari P. Pinang. Tolong buat KEM TENTERA terbesar kat Seberang Perai, yg. dulunya penuh kpg-kpg PUSAKA sawah padi dan nelayan Islam/Melayu, dan mana-mana kwsn. di JAJAH CINA DAPBANGKAI/PKR, sebab mereka ini PENGKHIANAT negara amat merbahaya. Ini ialah kerana Cina DAPBANGKAI/PKR disyaki DALANG belakang geng kongsi gelap Cina/India (dgn. sekutu PAP-Barat-Israelnya)!

PENYERANGAN terhadap ISLAM/UMATNYA, HARI KEMERDEKAAN dan PEJUANG-PEJUANG KEMERDEKAAN Islam/Melayu kita makin rakus dari PENDATANG CINA RASIS-BANGKAI, kat P. Pinang! Dahlah TANDA PUTERA nak diharamkan, BENDERA tercinta kita pula diTERBALIKKAN di Dewan Undangan Negeri, lepas itu gambar Masjid/Hari Raya diguna promosi arak, di P. Pinang juga! Dan malaysiakini HARAM JADAH pula hina LOGO KEMERDEKAAN.

Si CINA DAPBANGKAI-BANGSAT-BOLEH MAMPOS ingat P. Pinang dah jadi NEGARA mereka (bersama sekutu kuat mereka, PAP-Barat-Israel; tak payah tunggu TPPA lagi), mcm. S'pura! Dahlah kpg-kpg PUSAKA nelayan dan sawah padi umat Islam/Melayu kat. P. Pinang, makin nak diJAHANAMkan dgn. sisa babi dan mungkin penternakan udang besaran spt. dilapurkan Pers. Pengguna Islam P. Pinang, kini, PEJUANG KEMERDEKAAN Islam/Melayu tercinta kita pun mahu diPIJAK si CINA guan eng-CELAKA mcm. bapak lim kit-SIALnya! Awat TAK MAMPOS juga si CINA CELAKA dua ekoq beranak ni!

Inilah akibat ada pemimpin Islam/Melayu asyik TUNDUK kpd. bangsa PENDATANG Cina DAPBINATANG-BUAS ini! BUMIPUTERA Islam/Melayu perlukan perlindungan PAHLAWAN ISLAM/MELAYU pusaka sejati, bukan yg. PENAKUT! Ambil balik P. Pinang PUSAKA Islam/Melayu dari PENGKHIANAT CINA-CINA BANGSAT ini dan tayangkan TANDA PUTERA besaran di seluruh negara, termasuk P. Pinang!

Sila lihat juga di
http://khairulryezal.blogspot.com/2013/08/panas-jalur-gemilang-dipasang-terbalik.html, Panas!!! Jalur Gemilang Dipasang Terbalik Di Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang @cmlimguaneng, August 28, 2013:

Rakyat Malaysia akan menyambut Hari Kemerdekaan Malaysia dengan semangat mengibarkan bendera kebangsaan, Jalur Gemilang. Lain pula apa yang berlaku di 'Republik' Pulau Pinang, negeri di bawah pemerintahan Tokong Joseph Lim Guan Eng, yang secara diktator hari ini mengarahkan kesemua pawagam di Republik Pulau Pinang agar tidak menayangkan filem Tanda Putra,yang bermula tayangannya esok.

Suasana merdeka di Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang amat mengecewakan. Jalur Gemilang dipasang secara ala kadar, dua Jalur Gemilang dipasang secara terbalik manakala yang lain digantung secara selekeh. Ini caranya Ketua Menteri menghormati bendera kebangsaan. Ini caranya Ketua Menteri dan EXCO menunjukkan kecintaan kepada negara. Amat kurang ajar!!!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

Haram jadah betul cina laknat ni

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...