PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, March 17, 2013

SAMAN ANWAR MACAM KENTOT..!!!


Kalau dah biasa menipu, memang takda kerja lain la yang akan dibuat oleh pemimpin Lebai malang bernama Anwar ni.

Kalau betul tak buat kenapa keluar lagi video "Blue" Anwar ni, kali ni main dengan jantan pula. Memang "Hero" video seks lah Ketua Pembangkang ni.

Yang KBC ingat si keparat Datuk Seri Anwar Ibrahim ni punyai satu cara untuk mendiamkan orang ramai termasuk wartawan bila mengajukan soalan terhadapnya apabila inginkan kebenaran keluar dari mulut derhakanya sendiri.

Manusia puaka ni akan menyaman siapa saja jika ditanyakan soalan kepadanya, baik soalan "China Doll",   penglibatan beliau terhadap Lahad Datu, paling terbaru kita nantikan siapakah bakal disaman oleh mangkuk ayun ketua pembangkang yang perangai mengalahkan syaitan jahanam.

Saman DSAI macam kentot, baru melepas memang busuk pekong tetapi lama-kelaman akan hilang baunya dan terus Anwar diamkan diri..!!!

Depan orang ramai tunjuk alim tetapi hakikat sebenarnya hanya tuhan saja yang tahu, kelakuan rakus seks yang diselindung dari pengetahuan orang ramai. Apabila dapat dibongkarkan gejala kegiatan haramnya, pandai pula Anwar melenting marah.

Jika benarlah kesemua yang telah dibongkarkan termasuk paling terbaru gambar DSAI main bontot dengan gay, ye betul...lelaki sesama lelaki adalah benar sama sekali.

Persoalannya adakah penyokong, talibarut dan macai-macai Anwar Ibrahim akan terus tutup mata saja, walaupun dah berbagai pembongkaran dibuat melibatkan sifat buruk Anwar.

Kesemuanya mungkin dah termakan duit dan rasuah diberi DSAI untuk penyokong, talibarut dan macai-macainya, sebab tulah kena tutup mata dan pekak kan telinga walaupun telah terbukti Anwar memang terlibat..!!!


1 comment:

Anonymous said...

Sesungguhnya orang-orang munafik itu ( ditempatkan ) pada tingkatan yang paling bawah dari neraka. Dan kamu sekali-kali tidak akan mendapat seorang penolong pun bagi mereka. ( QS an-Nisa: 145 ).

Nifak ( kemunafikan ) adalah sifat seseorang yang menampakkan sesuatu yang bertentangan dengan yang ada di hatinya. Ada dua jenis kemunafikan. Pertama, nifaq amaly ( munafik perbuatan ). Jenis nifak ini tidak mengeluarkan seseorang dari Islam (murtad). Mereka adalah orang yang jika berkata ia dusta, jika berjanji ia ingkar, dan jika diamanahkan ia khianat. Dalam riwayat lain ditambahkan, jika berseteru ia licik. Hampir setiap orang pernah melakukan salah satu dari hal tersebut. Bagaimanapun tiga ciri utama orang munafik tersebut sangatlah membahayakan diri dan orang lain sehingga harus ditinggalkan sejauh-jauhnya.

Kedua, nifaq diny ( munafik agama ). Jenis nifak ini mengeluarkan seseorang dari agamanya ( murtad ) dan mereka akan kekal di dasar neraka jahanam seperti yang digambarkan dalam surah an-Nisa di atas. Sifat mereka dijelaskan dalam surah al-Baqarah ayat 8 sampai 20. Ciri-ciri mereka adalah mengaku beriman kepada Allah dan hari akhir, tapi Allah menolak keimanannya.

Mereka melakukan kerusakan besar di muka bumi ( terutama merusak agama Islam ), tetapi merasa telah melakukan perbaikan. Lalu, mereka menganggap orang beriman sebagai orang yang lemah akal, padahal merekalah orang lemah akal yang sesungguhnya. Sikap mereka berpura-pura baik di hadapan orang beriman demi kemaslahatan duniawi semata-mata, padahal hati mereka bersama kekufuran.

Dalam konteks kekinian, pelaku nifaq diny dapat dilihat bukan hanya karena melakukan ketiga ciri utama orang nifaq amaly ( munafik perbuatan ), melainkan meraka adalah orang-orang yang mengidentikkan Islam dengan terorisme atau mereka yang menuduh bahwa orang-orang saleh adalah pelaku kekerasan atas nama agama. Wallahu a’lam bish shawab

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...