PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, March 17, 2013

ANWAR DAH MULA CAKAP BOHONG..!!!



Kali ni confirm Anwar tak leh nak tepis video seksnya yang keluar terpampang di internet sejak kelmarin. Bila kita dengar ulasannya diblog yang berpihak kepadanya, begitu mudah dan ringkas penyokong dan macai-macainya kena tipu.

Anwar berdehem sikit je mereka semua dah angguk kata ok, macam dah tersalah makan diperbodohkan Anwar begitu mudah sekali. Kacang je bak kata DSAI..!!!

Ulasan Anwar di blog-blog macai PR...

"Saya menafikan sama sekali tuduhan itu," kata Anwar menafikan selepas ditemui wartawan hari ini dalam satu program anjuran Anwar Ibrahim Club di Hotel One Utama. 

Anwar juga menuduh ia adalah satu lagi fitnah jahat dan politik jijik yang digunakan oleh pemimpin Umno untuk memburukkan imejnya serta tidak menolak akan mengambil tindakan undang-undang keatas pihak terbabit menyebarkannya.

"Ia adalah gimik politik jijik oleh Umno... Ia fitnah jijik menjelang pilihan raya. 

"Saya belum putuskan akan ambil tindakan undang-undang ataupun tidak, tapi saya akan beritahu peguam saya dan biar beliau putuskan," tambah Anwar yang mengecam keras tindakan tidak bertanggungjawab oleh blogger Umno tersebut. 

Anwar disamping itu juga tidak menolak kemungkinan selepas ini pemimpin Umno dan medianya akan mengeluarkan video beliau mengadakan hubungan sejenis ekoran pendedahan gambar pada Khamis lalu."Selepas ini confirm keluar video pula," sindir Anwar.

Bunyinya semacam DSAI sendiri dah tahu perbuatannya kantoi sama sekali. Jelas juga membuktikan bahawa Anwar memang cakap tak serupa bikin.

Persoalannya kenapa DSAI tak menyaman rakan karibnya sedangkan Anwar sendiri tahu individu yang membongkarkan video seks Anwar bercengkrama dengan wanita berbangsa cina dulu tersebar di YouTube.

Tunggu bila nak saman..???  ke DSAI takut nak saman sebab akan semakin terbongkar rahsianya pada pengetahuan umum nanti..??

Satu ketika dulu Anwar jawap macam ni juga, tetapi dah sampai keluar Anwar main dengan jantan pun DSAI masih tidak mengambil tindakkan menyaman Datuk "T".

Bila wartawan ajukan soalan tentang hal tersebut, gertak nak saman. Tetapi individu yang membongkarkan kegiatan haramnya DSAI takut nak saman..??

Sebabnya adalah Anwar sendiri tahu individu yang bongkarkan video tersebut adalah sahabat lamanya.

Ramai sahabat rapatnya yang kenal Anwar lebih dari 30 tahun meninggalkannya oleh kerana sifatnya yang terkutuk tu, dan ramai juga yang tahu DSAI ni memang seorang penipu...!!!


2 comments:

Anonymous said...

Kalau nafi bermakna ianya fitnah. Kalau fitnah kenapa tak buat laporan polis dan samam blogger yang sebarkan video ini?

Atau ianya betullllllllll ...

Anonymous said...

tanya pada mat sabu siapa peliwat terbilang
tentu jawab mat sabu nwar dalam syarahan
tanya pada karpal siapa moralnya hilang
tentu jawab karpal nwar dalam perkataan

tanya pada azizah siapa anugerah tuhan
tentu jawab azizah nwarlah sayang
tanya pada bad rule siapa imam mehdi pilihan
tentu jawab ustaz nwar dalam ingatan

tanya pada abim siapa hebatnya orang
tentu jawab abim nwarlah pilihan
azizah bini nwar turut dijulang
anugerah khadijah isteri nabi diberi sandang

tanya pada saiful siapa liwatnya seorang
tentu sumpah saiful nwarlah jantan
tanya pada eskay siapa pelanggan jalang
tentu sumpah eskay nwarlah jantan

tanya pada khalifah lim siapa pm pakatan
tentu jawab khalifah lim nwar ditatang
tanya pada haji adi siapa pm pakatan
tentu jawab haji adi nwar dalam perjanjian

tanya pada nik aziz siapakah ahli surga tersayang
tentu jawab nik aziz nwar dalam ilham
orang umno kena jilat kaki inilah orang
memang sangat hebat ini binatang

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...