PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, March 24, 2013

NIK AZIZ MASUK HOSPITAL KERANA DOA PECAH PERUT KAT NAJIB..??




Kalau kita baca kat blog-blog macai PR, Datin Seri Rosmah mansur juga menjadi bahan mainan dan penyebab mereka kononnya ada pakai bomoh, jin dan sebagainya.

Ada ke mereka kata Datin Seri Rosmah Mansur ada pakai gunalah dan berbagai lagi untuk mengenakan penyakit misteri terhadap orang kuat mereka.

Hairan betul dengan macai Pakatan PR ni, suka percaya yang karut dan tahyul sedangkan mereka adalah penyokong kuat PAS yang kononnya memperjuangkan Agama Islam tetapi masih percaya benda-benda sebegini.

Kita baca sikit huraian blog macai PR...

"Sekarang bila Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat sendiri dimasukkan ke hospital secara mengejut kerana sakit perut dan masalah lain, barulah laman ini melihat ada tindakan untuk memastikan penyakit tersebut bukan disebabkan oleh gangguan dari puaka yang sedang mengganas.

Puaka yang dimaksudkan sudah tentulah jenis puaka yang dibela oleh isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansur yang sedang hebat diperkatakan sekarang ini.

Memanglah kalau diikutkan logik, pada umur 82 tahun sekarang, Nik Aziz akan selalu uzur dan sakit-sakit, itu kita faham, tapi jenis yang datang mendadak seperti ini, sudah pasti disebabkan oleh faktor luaran.

Kalau masalah jantung tu kita boleh terima lagi, tapi ini masalah dalam perut."

Harap mereka ni semua bertaubat segera kerana percayakan benda tahyul dan syirik yang boleh menduakan tuhan.

Berkemungkinan juga oleh kerana doa hajat "Pecah Perut" Nik Aziz kat orang UMNO yang tak bersalah kot..??? Itu yang kena tu kot...!!!

1 comment:

Anonymous said...

bila dia nak jalan, boleh juga kita sedekah apa yang patut, dulu dok doa orang pecah perut, skrg perut sapa nak meletup...tuan gulu, lu pikir baik baik, lu punya tuhan allah takda suka cakap melapu, wa kesian sama lu, wa minta lu pencenlah,, jangan galuh galuh...lu pun sudah tuaa,,

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...