PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, January 6, 2013

USTAZ AZHAR IDRUS DIPERSENDAKAN OLEH JOZAN...!!!



Dalam baik-baik diantara kedua mereka, akhirnya kena sindir juga dengan si Jozan Maha Raja Lawak ni. Jikalau kita lihat lawak tersebut boleh malu Ustaz Azhar Idrus di persendakan oleh Jozan. Walau apa pun sabar Ustaz, sabar itu adalah separuh daripada iman.

Jangan pula jadi macam senjata makan tuan balik sudah lah. Dulu ketika di pentas tajaan PAS, si Zizan ni siap menangis mendayu-dayu depan Ustaz Azhar Idrus seperti manusia yang telah sedar akan kesalahannya.

Sebaliknya Jozan seperti mengkritik pula UAI dipentas mainan beliau, maklumlah nak buat orang ketawa bukannya senang sehingga sanggup dijadikan bahan gelak tawa kepada orang ramai.

Apa lagi orang PAS, tak nak mengamuk ke UAI dijadikan bahan lawak..?? Maklumlah orang PAS ni semuanya tak boleh, apa-apa pun tak boleh..!!!

Macam dah kena buku dengan ruas je mereka ni, barulah padan dengan muka...!!!

3 comments:

Anonymous said...

dont take it too serious...

Anonymous said...

UAI pun tak hairan.kau yang melebih.haha~ itulah org beriman,tak ambil serious pasal sesuatu yang merugikannya. wallahualam~

Anonymous said...

entry dh betul ,.. tp prlu ea kaitkan politik? manusia nie mmg x prnh puas hati kn??

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...