PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, September 8, 2012

BISEKSUAL DIANGKAT SEBAGAI PERDANA MENTERI MALAYSIA..??


Jangan lah Melayu mudah lupa, lupa dengan kisah silam brother Anwar yang dahulu penuh dengan sejarah kelam buatan nafsunya sendiri.

Rakus membaham segalanya, tak mengira mahupun Lelaki dan Perempuan, Depan dan Belakang, Isteri ataupun Anak orang, semua dibelasahnya.

Inilah perangai contoh pemimpin yang cuba diangkat oleh Pakatan PR untuk membimbing negara..?? Persoalannya, adakah Allah Ta'ala akan mengizinkan manusia sebegini menjadi pemerintah di Malaysia kelak.

Ataupun ini adalah satu penyebab untuk bangsa Melayu islam bersatu akan datang, setelah timbul satu masalah besar seumpama 13 Mei 1969. Ataupun timbulnya satu bala ataupun masalah yang akan lebih menyusahkan bangsa Melayu kelak.

Maklumlah, Melayu ni selalunya dah terhantuk baru nak tergadah. Benarlah kata bekas mantan PM dulu bahawa Melayu tu mudah lupa. Begitu mudah melupakan segalanya walaupun secara sedar beliau dipermainkan.

Adakah benar mereka ingin melupakan apa yang telah Anwar lakukan semasa beliau kaya raya dulu..?? Penuh dengan kegiatan hitamnya apabila duit dah menguasai dirinya, bolehkah orang sebegini dibenarkan untuk mentadbir Malaysia..??

Sudahlah Melayu, jangan mudah lupa lagi....!!!

1 comment:

Anonymous said...

Oleh kerana bukti sudah jelas SAH, TERANG. Dan NYATA maka sepatutnya semua ahli PAS keluar beramai-ramai daripada menyokong Anwar Ibrahim.

Bukankah dari mulut Mat Sabu sendiri yang menggelar Anwar Aljuburi?

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...