PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, August 12, 2012

TAHU PULAK PAKATAN PR MALU..!!!


Tahu pula malu kononnya aib apabila poster kebenaran tentang parti mereka diedarkan. Puak PR tahu pula marah bila poster diedarkan ke seluruh kampung di Pontian, dan mengatakan ia adalah salah dan telah membuat repot polis untuk menghentikan kegiatan pengedaran tersebut.

Kata mereka lagi, tindakan tidak bertanggungjawab segelintir pihak didakwa mengedar poster gambar beberapa pemimpin tertinggi parti pembangkang dalam keadaan memalukan.

Ini baru poster, belum VCD yang akan menggegarkan kepala penipu Anwar tak lama lagi. Bakal didedahkan oleh Nalla bekas kawan baik Anwar lebih 30 tahun.

Kepada yang baru isi borang masuk Pakatan PR, tak payahlah herot sangat kononnya marah apabila poster tersebut diedarkan. Banyak lagi yang mereka tak tahu tentang ketua pembangkang mereka.

Maklumlah baru setahun jagung menyertai PR, tu sebab lurus bendul mengikut telunjuk PAS menyokong puak Harbi DAP yang sering mempertikaikan perlaksanaan negara Islam. Puak-puak PR yang baru sertai PAS tu masih tak sedar bahawa DAP lah penyebab sejarah hitam negara 13 MEI tercetus.

Puak yang menyokong mereka ni lebih bodoh dan bingai kerana bila sejarah tu berlaku, haruskah mereka menutup mata apabila banyak bangsa Melayu yang terkorban pada masa kejadian itu. Bermakna adakah puak PR yang menyokong DAP merelakan bangsa Melayu dibunuh dimasa itu..??

Itulah jadinya jika otak mereka dah dibontotkan oleh Anwar, sehingga pihak polis yang mati di Kejadian berdarah Bukit Kepong turut dipersalahkan. Semuanya di politikkan, sampai bersetuju dan menyokong bangsa sendiri dibunuh dengan kejam.

Kenapakah kita harus menyokong puak-puak ni..??? Tak menguntungkan rakyat pun..!!!

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...