PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, August 24, 2012

AZWAN ALI : UMI HAFILDA BUKAN ADIKKU LAGI..!!!


Selebriti dan pengacara terkenal, Azwan Ali enggan mengakui Umi Hafilda sebagai adik kandung lantaran kelancangannya membongkarkan sejarah sebenar yang terjadi sesama ahli keluarga mereka.

Beliau enggan dikaitkan dengan Umi Hafilda yang sebelum ini dikatakan pernah membongkar selebriti yang terkenal dengan ungkapan ‘Amboi, Amboi, Amboi’ melalui catatan surat arwah bapa mereka bertarikh 18 Oktober 1998.

“Jangan tanya apa-apa pasal Ummi Hafilda… Saya sudah tegaskan sebelum ini, saya tak ada sesiapa lagi. Saya hanya ada (Mohamed) Azmin dan Azman. Mereka itu saja darah daging saya,” katanya kepada akhbar yang terkenal dengan konspirasi rekaan fitnah iaitu Keadilan Daily.

Sebelum ini kononnya, Allahyarham bapa mereka, Ali Omar enggan mengakui Umi Hafilda sebagai anak, malah melarangnya pulang ke rumah keluarga di Kampung Kelang Gate, Setapak kerana membuat pendedahan sebenar tentang kelakuan adik-beradiknya yang banyak terlibat dengan seks songsang.

BUKTI YANG DIGUNAKAN SEBENARNYA BOLEH DITULIS OLEH SESIAPAPUN

Buletin Utama TV3 baru-baru ini memaparkan ibu mereka, Che Tom Yahaya, 78, memdedahkan sikap sebenar Azmin ketika umat Islam meraikan sambutan Hari Raya Aidilfitri.

Azwan berkata ibunya diperalat Umi Hafida yang bersekongkol dengan Umno bagi memfitnah Azmin yang juga Ahli Parlimen Gombak merangkap Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Bukit Antarabangsa.

Kelakar betul lah si lembut sorang ni, masa kan orang tua nak berbohong perihal yang berlaku dalam keluarga mereka. Sedangkan jika kita lihat si lembut ni pun dah tahu perangai dan sikap yang ditonjolkan.

Bukan semua orang suka tengok gelagat "Nyah" lembut sekor ni, jika dah sama hobi mestilah disokong sebab sama kehendak nafsunya. Macam Anwar semua boleh, maklimlah Malaysia boleh..!!!

Azwan juga menganggap Azmin sebagai pemimpin terhebat dan berkaliber walaupun telah didedahkan sikap gila seks Azmin sehingga dalam bilik air pun jadi nak mengawan dengan perempuan simpanannya.

Enggan menyatakan parti mana yang disokongannya, tetapi beliau mengakui menyokong Azmin bukan atas dasar hubungan adik-beradik tetapi disebabkan prinsip suka sama suka yang diperjuangkan abangnya kononnnya untuk membela rakyat.

Bila kita tengok malaun ni, kita tahu apa yang digemari olehnya, tak payahlah sorok-sorok lagi. Buat orang ketawa terbahak-bahak saja lah si lembut ni.

6 comments:

Anonymous said...

kenapa dia ambil jalan bermusuhan..

Kenapa dia bersangka buruk dgn emaknya yg kononnya diperalat oleh ummi hafilda...sedangkan mereka adik beradik...

Adakah satu kesalahan, bila ada org menimbulkan satu keslahan yg perlu diperbaiki???

Apakah susah sangat untuk pergi berjumpa emak sendiri ???

Kepada azmin, bertaubatlah!!!
Jgn asyik nak menyalahkan org.
Semua org dah tahu perangai kamu dan perangai isteri kamu.

whiteorange said...

Urat yang mengalir ke otak Nyah ni tinggal suku je lagi, jika yang suku ini juga rosak, confirm dia akan dimasukkan ke wad icu tanjung rambutan atau tampoi, gara gara tiga suku otaknya dah tak berfungsi dengan betul..

selisih malaikat 44 punya abang macam ni ... hiii ... geli geleman aku...

Quantum Metal Consultant said...

Lupakanlah sebentar penilaian kita terhadap azmin atau umi. Kita nilai siapa azwan ali - makhluk berapa alam? mulut longkang,dengar boleh, satu patah perkataan pun jangan percaya.

Biasalah, artis tak laku, semua nak lompat, hanya tong sampah sana yang masih memerlukan mereka.

Anonymous said...

azwan, dulu aku minat ko. tapi sejak ko jadi sotong , aku mula menyampah. dulu ko segak , kini ko macam gagak. ingat azwan, pilih yang akan membawa ke syurga. bukan harta benda.

BELALANG said...

Bapok sial ni dah tak laku. Tu meroyan sangat tu. Rancangan amboi dia pun lama dah astero tak layan. Apa kata nyah ni pegi masuk PAS boleh amboi3 kat ceramah PAS. Nik ajih mesti suka punya.

Anonymous said...

ALAAA KORANG TAKKAN TAK PAHAM.... PONDAN SEKOR NI DAH DIGAMIT SENJA !!! POPULARITI DAH JATUH MENJUNAM. JOB DAH XDE KAT MANA2 STESEN. ELOK LA TU PONDAN JUMPA BAPAK GAY APA LAGI BLEH BUKAK BERNIAGA RUMAH PELACURAN JANTAN. MAK AYAM DAN ADE, BAPAK ANAK IKAN PUN DAH ADE HAHAHAHAHHAHA

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...