PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, July 25, 2012

PAS MENIPU RAKYAT MALAYSIA SEJAK 1959..!!!


Parti Nik Aziz ni jika buat janji sehingga sanggup menjanjikan yang tak mampu dibuat oleh mereka, hanya sekadar janji saja. Janji tak tertunai sejak tahun 1959 lagi, sekarang ni dah janjikan yang baru dan manis lagi.

Boleh percaya ke dengan PAS ni lagi..?? Ustaz yang ada dalam PAS sekarang hanyalah ustaz politik saja yang tinggal, bertambah tak tertunailah janji yang dilafazkan.

Jikalau dah berkawan dengan orang munafiq dan dah mengangkat si munafiq sebagai ketua Parti, maka semuanya pasti akan terikut dengan rentak yang dibawa. Contohnya kedai arak dan tauke judi akan diberi tempoh untuk menutup perniagaan mereka jika PAS berjaya menawan Kelantan.

Janji saja tapi tak dilaksanakan..!!! Janji nak meneruskan perjuangan untuk menjadikan negara Islam tetapi sekarang nak buat negara kebajikan pula. Maklumlah negara kita memang negara Islam dimata dunia.

Nak kurangkan harga minyak seperti laungan janji si ketua munafiq mereka tetapi harus diingat negara Peneraju Islam dunia seperti pemimpin islam Muhammad Ghadafi pun mati dibunuh rakyatnya sendiri walaupun minyaknya cuma 39sen seliter..!!!

Jangan tertipu dengan janji munafiq yang menerima dana Yahudi untuk menghancurkan bangsa dan Islam sendiri agar bertelagah dan bergaduh sesama sendiri. Jangan terpedaya dengan agenda PAS yang telah lacurkan agama demi politik. 

Cuba lihat Nik Aziz dah buat apa di Kelantan...








Gambar diatas ni bukan kat Siam mahupun Thailand tetapi semuanya di Kelantan..!!!

Mana taknya daripada negara Islam nak jadikan pula negara berkebajikan pula, bermakna jika pakatan PR berkuasa Malaysia tidak akan menjadi negara Islam lagi dimata dunia..!!! Jangan lupa dan buat bodoh saja tentang perkara ni.

Kita lihat banyak lagi janji PAS yang tak tertunai....

1 comment:

Anonymous said...

Patung Buddha ni dah lama la bodoh.. masa BN pegang dulu dah ada. Apa bodoh.. Kau kafir ke apa nak hina-hina agama org, pelaga agama..

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...