PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, July 26, 2012

KALAU ANWAR DAPAT JADI PM, PERKARA NI PASTI TAK DAPAT DIBENDUNG..!!!


Kebanyakkan rakyat Malaysia pasti dapat agak jika Ketua Pembangkang Anwar berjaya bergelar PM, perkara ni pasti akan dibebaskan di Malaysia.

LONDON 26 Julai - Scotland semalam mengumumkan rancangan untuk menjadi negeri pertama di bawah Britain yang menghalalkan perkahwinan gay.


Timbalan Menteri Pertama Scotland, Nicola Sturgeon berkata, satu rang undang-undang yang membenarkan perkahwinan sejenis akan dibentang pada penghujung tahun ini.


Menurut beliau, ia merupakan keputusan yang tepat untuk dilakukan dan kerajaan komited untuk Scotland yang adil dan saksama. - AFP

Kerana jika Pakatan PR Anwar berjaya berkuasa, perkara yang pertama sekali sudah pasti membebaskan kegiatan tak bermoral ni kerana Anwar cukup sinonim dengan adegan-adegan sumbang sebegini.

Kena pula slogan mereka daripada negara Islam nak ditukar jadikan negara berkebajikan kononnya, maka sudah pasti Islam akan dikebelakangkan.

Bukti Anwar terlibat pun dah ada, sehingga ada yang dah mengaku bahawa Anwar memang suka bertabiat sedemikian.

Bukan sorang, bukan dua, malah telah ramai tampil mengaku dengan tindakan yang mereka lakukan bersama Anwar diwaktu mewah membelanjakan wang rakyat yang telah diamanahkan kepadanya.

Lihat video rakaman dibawah...



Pengakuan video pertama...



Pengakuan video kedua...

Sehinggakan Wikileaks pun mendedahkan memang Anwar meliwat...

1 comment:

Anonymous said...

Ragam pak Malau masa bermain
Melompat-lompat mencari guli
Kalau Anuar menjadi PM
pisaukarat menjual tongkat ali.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...