PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, May 8, 2012

APASAL ORANG PAS NI BODOH SANGAT..!!!



Kenapalah pemikiran orang PAS ni terlalu singkat sangat pemikiran mereka, budak kecil pun lagi cerdik berfikir dari dia orang ni. Tempat suci dicemari dengan karenah manusia yang mencampur adukkan politik dan agama.

Apa yang sampai begitu penting sangat sehinggakan najis-najis ni dijemput masuk sampai dalam rumah ibadah..??

Kerana terlalu taksub dan kononnya merasakan parti PAS mengatasi agama Islam, PAS lebih tinggi kuasanya dari hukum Allah Taa'la. Sepatutnya Orang PAS ni harus dan wajib bertenang dan bawa mengucap...!!!

Cuba Ulama-ulama PAS jelaskan, apakah hukumnya membawa najis-najis yang tidak bersunat dan dalam hadas besar ni naik ke rumah ibadah orang islam..??? Apasal bebal sangat kepimpinan PAS ni..???

Jika nak berparti sangat pun, janganlah sampai nak menjual kesucian Agama Islam.....bertaubatlah wahai orang-orang PAS..!!!

Jangan sampai BALA ALLAH menimpa orang lain yang tidak bersalah pula kebelakangan hari nanti..!!!

11 comments:

Anonymous said...

nampaktak limau bali kat tiang tu mesti sedap makan maa..

Anonymous said...

Pas cakap laa ni semua dah buleh ! asalkan kita dapat undi Cina...depa kata cina pun rakyat Malaysia juga ! depa kata masjid pun tukang cina yg buat..dok keluaq masuk masjid...! so nak kata apa lagi...pakat2 pikiaq laaa ! Pas Oh! Pas

Anonymous said...

Aku masuk Masjid Putrajaya aku tengok ramai pelancong bleh masuk kat situ. Siap posing ambil gambar lagi. dengan syarat dorang masuk tutup aurat. ade jubah disediakan oleh pihak masjid. tak plak plak aku jupe bilik untuk bersunat untuk dorang sebelum masuk tu. hehehe jangan marah arrr....

Adi Kencana said...

Kat Putrajaya aku rasa pelancong x boleh masuk ruang solat.. Kat atas tu aku rasa Cina dok kat ruang solat dgn Nik Aziz..

NURUL IZZAH JADI PENGUNDI HANTU DI LEMBAH PANTAI? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

sekupangdua said...

Kuat tertelan kencing aljubri... Senang banayak ler kalau ada tuan guru yg halalkan segala hukum ikut sendiri

Anonymous said...

Nik aziz memang bodoh sgt, jemput org cina masuk masjid, mereka ni berak dan kencing tak masuh,lain kali org pas ni kena pesan pada nik aziz suruh nik aziz basuh punggong org kapir. keja tu yang nik aziz layak buat, cuci ponggong kapir... padan muka kau nik aziz, haprak punya melayu.tak otak ke..nama je islam.tapi biul.

Anonymous said...

Korang ni.. Pegi la tengok sirah nabi Muhammad dulu.. Org bukan Islam ramai je masuk masjid untuk jumpa nabi... Nabi bg je... Mereka juga nak kenal Islam.... Bukan mcm org Islam, masjid pun xnak g da.. Pikirla....

Anonymous said...

Org tak melenting pun.Org yg berak tak basuh duduk ats kapet dlm masjid kemudian org sembahyang sujud pulak kat situ takpe pulak. Mungkin jugak Nik ajis ni maksum agaknys!. Ya Allah selamatkanlah umat in dari Parti Akidah Songsang.

QalamQabut said...

Geng.. Takkan lupa kot.. N.ajis tu ulamak Pas. Mmg dia boleh buat fatwa apa saja yang dia suka. Masjid tu tentu dah masjid Pas. Yang kita orang Islam ni dok kacau buat apa? Biaq pi la!!!

Anonymous said...

At-Tawbah 17
Tidaklah layak orang-orang kafir musyrik itu memakmurkan (menghidupkan) masjid-masjid Allah, sedang mereka menjadi saksi (mengakui) akan kekufuran diri mereka sendiri. Mereka itu ialah orang-orang yang rosak binasa amal-amalnya dan mereka pula kekal di dalam neraka.

At-Tawbah 18
Hanyasanya yang layak memakmurkan (menghidupkan) masjid-masjid Allah itu ialah orang-orang yang beriman kepada Allah dan hari akhirat serta mendirikan sembahyang dan menunaikan zakat dan tidak takut melainkan kepada Allah, (dengan adanya sifat-sifat yang tersebut) maka adalah diharapkan mereka menjadi dari golongan yang mendapat petunjuk.

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Dalam masa sehari,kita dirikan sekurang-kurangnya 17 rakaat solat yang mengulangi ayat yang sama iaitu :"Tunjukkanlah kami jalan yang lurus".
Dalam menghadapi gelombang kacau bilau politik yang sedang bergelora ini, fikirkanlah tentang "medium" yang engkau gunakan untuk membuat penilaian.
Sekiranya "medium penilaian" masih lagi digerakkan dan didorong oleh hawa nafsu kecintaan pada dunia,dibimbangi engkau tidak bisa menemui jalan yang lurus yang kita semua idamkan.
Selidiklah sama ada sudah Sempurnakah amal ibadat,akhlak dan peradaban diri-mu sendiri,ahli keluarga serta sanak saudara-mu mengikut lunas peraturan yang ditetapkan didalam Al-Quran dan Sunnah Rasulullah S.A.W.
Jika belum,peruntukkanlah 1/4 masa-mu untuk melakukan amal ibadat,1/4 masa-mu untuk bermuhasabah diri,1/4 masa-mu untuk mendampingi alim ulamak,1/4 masa-mu untuk menghiburkan diri & keluarga mengikut kaedah yg diharuskan dalam Islam (pesan-imam Al-Ghazali)

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...