PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, April 28, 2012

SUASANA BERSHIT 3.0 DI DATARAN MERDEKA PUKUL 11 MALAM TADI..!!!



Keadaan sekitar pukul 11 malam tadi, sampah-sampah masyarakat mula berkumpul nak huru-harakan bandar Kuala Lumpur. Sekali lagi keadaan kelam-kabut dicipta oleh puak dan juak penyokong peliwat negara Malaysia.



Anwar dah sampai penghujungnya, ramai yang tak setuju dengan tindak-tanduk penyokong BerShit 3.0 seumpama lembu-lembu yang diperkudakan untuk menutup semua kesalahan Anwar.

Lembu kat NFC tak sebodoh lembu-lembu BerShit dah 3 kali diupah untuk kucar-kacirkan rakyat Malaysia..!!!

4 comments:

Anonymous said...

Ya ALLAH... Lindungilah penguatkuasa, polis dah semua yg sedang menjaga kedaulatan negara hari ini, esok dan selama-lamanya. Selamatkanlah perjalananku untuk ke kuliah esok. Aku ingin jadi manusia yg menyumbang untuk umat islam dan negara... Engkau pesongkanlah hati-hati yang hitam yang suka islam ditindas. Aminnnn ya rabbal alamin...

Penggempur Mutiara said...

ya Allah engkau turunkanlah bala azabmu terhadap penyokong peliwat tegar seperti mana engkau musnahkan negeri sodom suatu ketika dahulu agar mereka sedar dari mimpi yang dibuai Al Juburi!!!

Anonymous said...

kenapa la tk tangkap dorang ni,,,mmg la nampak ramai...tangkap je la dulu..pastu terus anta ke pulau2 yg kosong!!nanti dpt la nuar berahim jd penghulu pulau!!!huhuu,,,jawatn2 lain..bior la dorang buang undi...


bacokbugis

Anonymous said...

kalau ada yg mati, orang yg pertama harus dibelasah ialah keling betina sial tu. kalau yg pandai buat santau apacam pekenakan dia?

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...