PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, April 27, 2012

PAKATAN PR HALAU ORANG TENGAH SEMBAHYANG..!!!




Barulah terkena batang hidung bangsa Cina pula kali ni, jika tempoh hari rakyat India mangamuk terhadap pakatan PR yang suka tidak menepati janji. Diganggu pula keamanan kaum cina yang sedang menjalankan upacara sembahyang mereka.

Jika dahulu kerajaan BN tidak pernah berbuat demikian, tetapi sekarang Pakatan PR cuba tunjuk taring. Itu belum lagi dapat memerintah menjadi kerajaan Malaysia..!!!

Kerajaan sekarang iaitu kerajaan BN memang menghormati agama semua jenis bangsa, menjaga hati dan berbincang dengan begitu lembut sekali. Pakatan PR memang tak boleh bawa berbincang, apa pun akan dipolitikkan.

Biar semua bangsa yang ada di Malaysia ini mengambil iktibar mengambil langkah menghindari parti yang tidak boleh berlebih-kurang terhadap rakyatnya sendiri. Bagaimana nak membela nasib rakyat apabila diberi mandat berkuasa akan datang...???

Fikirkanlah secara matang, pemimpin mereka ni semuanya hanya pandai mencari kesalahan orang lain. Sebaliknya mereka sorok kesalahan yang sering mereka lakukan...!!!

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...