PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, April 12, 2012

INILAH WAJAH IMAM MASJID YANG KATA BR1M ADALAH HARAM...!!!

IMAM TAK SENONOH...!!!

Benda macam ni pun nak dipolitikan, lepas tu siap bagi ceramah bahawa menerima wang bantuan 1 Malaysia adalah haram. Imam ni sendiri pun menerima wang bantuan tersebut, lepas tu mengata pula wang tersebut adalah haram.

Imam apa sebegini..?? tadah menerima, lepas tu mengutuk mengata siap bagi hukum dosa dan pahala dalam bab ni. Jikalau haram mengapa menerimanya..??

Lihatlah wajah rakus imam tua masjid Wakaf Bharu yg mengatakan duit BR1M adalah HARAM dan orang yang menyampaikannya dalam majlis penyampaian umpama "MEMBERI MAKAN KEPADA ANJING".. Hujah Imam Wakaf Bharu ni ketika menyampaikan kuliah maghrib di masjid Kpg Bukit.

UTK PENGETAHUAN SEMUA, BELIAU SENDIRI ADALAH PENERIMA BR1M dan menerima dari tangan DATUK ROSDI SENDIRI..!!!

Apa punya orang..!!! Terima Kasih tak diucap, dikutuk pula..!!!
Dapat pahala buat camtu agaknya...!!!!

14 comments:

Anonymous said...

pada dia haram tapi dia ambik tak haram dan kalau boleh semua org yang dapat BRIM tu bagi kat dia agaknya le.................

Anonymous said...

Berserban, janggut sejemput, dahi lebam sedikit adakah itu tanda beriman.

Anonymous said...

yg sebenornyer...diyer amek BR1M pasal diyer takder sesaper nak taja BROOM wat diyer...sian diyer...kehkehkeh

Anonymous said...

wal haram mu wal halal ku....

Anonymous said...

Kenapa kat dahi hitam je orang kata beriman. Ye ke... Setelah aku selidiki, dan aku perhatikan rata2 kaum hawa yang kuat beribadat, tidak pula dahi mereka ini hitam seperti setengah lelaki yang dikatakan beriman seperti diatas. Cuba fikirkan... Allah mengariskan beberapa panduan untuk menentukan samada seseorang itu beriman atau tidak. Renungkan ... adakah dengan memaki hamun dan mencerca orang itu sifat orang yang beriman....

Anonymous said...

dahi hitam tanda orang berimsn ker...piiiraaahhh...bob lokman baru sebulan masuk islam kategori pas tiba2 dahi dia hitam..satu hari berapa ratus kali dia hantok dahi kat dinding supaya dahi hitam.
kaki nombor pun dahi hitam gak..setiap minggu ada berapa kali dia beli..setiap kali miss dia tepok dahi..kena satu tahun dahi hitam...

Anonymous said...

tok iman kata ,lepas berak sapu taik kat muka sendiri kan kan tok iman kan kan kan huhu

my said...

jom tonton pelbagai saluran tv dari dalam dan luar negara seperti Discovery Turbo.Discovery World Hd.Discovery Channel.History Channel.Astro Ria.Astro Prima. Astro Oasis.Tv3.Tv2.Bernama Tv.Al Hijarah Tv .ESPN,STAR SPOTS ,EUROSPORTS dan banyak lagi secara percuma di > http://setcast.blogspot.com/2012/04/live-streaming-malaysia-tv-tv-online.html ,anda jugak boleh mendengar pelbagai siaran radio Online malaysia di > http://setcast.blogspot.com/2012/03/malaysia-radio-online-listen-live.html secara percuma ,jom terjah

Anonymous said...

Pak Imam ni ambik duit BR1M, tp dia xmkn duit tu sbb haram. Jadi duit tu dia buat main mesin kuda. Mana dia mkn duit haram ni.

Anonymous said...

untung nye dia.. dapat ambil pahala orng yg fitnah dan yg caci dia d akhirat... http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=404489079561215&set=a.212125025464289.56934.100000003808834&type=1&theater

tukang telek said...

Sembahyang sehingga dahi naik hitam makna nya sembahyang yang mengduakan Allah ta'ala.

Anonymous said...

hahahhahaha adoi kesian btol la aku tgk geng2 totok umno ni.x pki otak.dgn satu gambo je pastu buat2 cite sket je dh ble pecye.kesiannnn korang.pi la smbg blajo ok?

Anonymous said...

HAHHA ANJING2 SINUAR ALJUBURI MENYALAK LAGI....MELAYU MEMANG SENANG KENA TIPU...BOLEH BACA 1..2 SURAH DAH BOLEH TIPU MELAYU...

Anonymous said...

semua orang pas macam gitu

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...