PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, February 2, 2012

VIDEO ANWAR TAK BOLEH MEMBOHONG LAGI...!!!



Video ini membuktikan Anwar dah kantoi dengan jawapan palsunya didepan khalayak ramai. Anwar boleh menipu orang ramai tetapi bolehkah Anwar menipu mahkamah..???

Setelah rakyat pakatan sendiri percaya dengan sepenuhnya sekarang bahawa mahkamah adalah telus dan benar apabila melepaskan Anwar daripada skandal kes liwatnya..??

Isteri sendiri pun tertipu dengan tipudaya Anwar yang bijak memutar cerita..!!!

2 comments:

Anonymous said...

tengok muka dia pun dah geliii... , apatah lagi nak sokong dia jadi Perdana Menteri...

Baliiik laa, Anwar...!

Anonymous said...

kenapa isteri aku tak pernah pun simpan jam tangan aku... haha... kenapa jam omega... lainlah klu die kate dia tak pnh pakai jam omega... cakaplah die hanye ade jam power rangers... ni die kate die ade jam omega... hehe... kat mesia ni tak ramai pakai jam omega... byk gak jam2 alin yg branded... haha die jawab die takde satu pun jam omega...

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...