PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, February 20, 2012

PUAK ANWAR BUAT HELAH DAN CERITA BOHONG LAGI...!!!



Sudah la Anwar, semua orang dah tahu bahawa pakatan PR memang suka menipu untuk meminta simpati rakyat agar menyokong pembohongan mereka. Jikalau dahulu puak Anwar cuba merancang satu kemalangan agar dapat memancing simpati rakyat, sekarang Anwar menggunakan cara yang sama juga untuk minta belas kasihan rakyat terhadapnya.

Ianya dibongkarkan oleh ahlinya sendiri yang tidak setuju dengan cara digunakan oleh puak pakatan Anwar untuk menuduh UMNO dan BN menjadi penyebab utama. Jikalau dibuatnya Anwar meninggal waktu ini kerana telah ditakdirkan tuhan, UMNO dan BN pasti akan menjadi mangsa yang akan dipersalahkan.

Malah kata orang, kalau Anwar terhantuk kepala kat dinding akibat kecuaiannya sendiri, UMNO dan BN juga akan menjadi penyebabnya. Kesemuanya pasti salah UMNO dan BN, walaupun telah ditakdirkan Allah Ta'ala...??

Adakah satu "Anugerah Tuhan" menyalahkan orang lain, apabila satu-satu bala menimpa dirinya..?? Kejadian dibawah seperti telah dirancang Anwar dan puak pakatannya kerana Pakatan PR memang tak diminati dikawasan Parlimen Sembrong.



Dipercayai budak-budak upahan Anwar telah memecahkan cermin keretanya sendiri, kerana kehadiran Anwar telah disambut oleh sekumpulan orang yang tidak berkenan dengan tabiat membohong Anwar. Oleh kerana puak Anwar ketakutan melihat kumpulan tersebut yang menghalang Anwar berceramah, dengan secara tiba-tiba cerminnya telah dipecahkan.

Menurut sumber, setelah kumpulan tersebut beredar, kenderaan yang dinaiki oleh Anwar bertambah teruk diremukkan seperti dilanggar oleh sebuah kenderaan. Lihat gambar dibawah...



Nampak sangat puak Anwar ni berbohong, kerana tiada gambar ataupun bukti menunjukkan UMNO dan BN menjadi penyebab utama kenderaan Anwar telah dirosakkan ataupun disabotaj.

Buktinya, punyalah ramai penyokong Anwar yang bawa kamera, ataupun Handphone canggih tetapi tak disertakan gambar mahupun rakaman video orang yang memecahkan kenderaan Anwar..??

Nampak sangat puak pakatan Anwar ni berbohong untuk memancing hati orang ramai..!!!

5 comments:

Adi Kencana said...

Anwar, bagilah bukti sapa yg pecahkan. Kalau setakat gambar macam ni, tah-tah ank buah ko je yang pecahkan utk buat gimik...

NURUL IZZAH: ANAK PENASIHAT EKONOMI YANG GAGAL SUBJEK MATEMATIK!! Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

Yahudi pon buat macam ni,di tenggelamkan satu kapal bawa pendatang yahudi untuk dapat simpati negara barat untuk ujudkan israel. Semua adalah tektik yahudi untuk dapat simpati,yang buat tak tau sapa entah orang sendiri kot.

Anonymous said...

Budak yang kene tetak dengan pedang samurai, berdarah tapi tak luka dulu tu dikatakan puak UMNO yang lakukan??? Tapi ade bukti ke?? yilekk.....

Sama je la macam yang ni. Mgkin ade bekas ahli PKR sendiri yang meluat dengan kaki peliwat ni yang suka berjanji tu dan ni tapi tak tunaikan, mane le tau kan.... takkan sejak dapat title "imam mahdi" ni dah boleh nampak semua kejadian walaupun tak nampak dengan mata kepala sendiri pulak kot..!!!!

cacamarba said...

senang idup mcm ni..kalo mcm tu,aku nk salahkan kerajaan negeri selangor sbb ari tu ada batu terbang kna cermin keta aku..apa mcm..boleh?

Anonymous said...

alah nuar ni. ingat nuar ingat pebohongan. dia kalau dalam sehari tak berbohong, berdusta, memfitnah orang yang dia tak suka bukan lah nuar namanya. agaknya boleh kembung perut dia seharian kalau dia tak berbohong dia ni bukan setakat kereta dia dirusakkan kalau dia sendiri mati pun rasanya orang dah tak kisah. sape nak peduli. dia bukan sesiapa pun. cuma bekas banduan yang giler nak jadi PM. nuar... nuar... duk je lah kat umah diam2. biar PM Najib terus buat kerja untuk bangunkan dan majukan negara ni. ko tak payah susah2 jelajah dalam negara dan luar negara nak tabur fitnah. orang dah meluat.semua orang dah tau. bawak2 la malu

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...