PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, February 7, 2012

BAYAR DULU BARU BOLEH MAKAN DENGAN PEMIMPIN PAS..!!!


PAS Putrajaya baru-baru ini telah menganjurkan Majlis Makan Tengah hari bersama Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayob pada 5 Februari 2012 di Dewan Kondominium Saujana Aster, Jalan P11H/1, Presint 11, Putrajaya.

Majlis yang ‘suam-suam kuku’ itu dihadiri tidak lebih 50 orang. Tetapi apa yang lebih teruk dan memalukan ialah bayaran dikenakan sebanyak RM20 seorang utk makan bersama pemimpin mereka..???

Menurut Ketua Pemuda PAS Putrajaya, Mohd. Khoirol Anwar Mat Zuki berkata, program makan tengahari itu disasarkan untuk mengutip dana bagi menghadapi pilihan raya umum Ke-13 (PRU13) yang dijangka berlangsung pada bila-bila masa.

Sekali skala apabila tiba musim pilihanraya, barulah PAS hadir ke Putrajaya dalam misi menawan Putrajaya. Para penduduk, fikir-fikirkan…

Siapa tak bayar, tak boleh makan dgn Naib Presiden PAS…!!!

5 comments:

Anonymous said...

Negara kebajikan konon..RM 20 buleh beli ayam besar punya seko, suh bini goreng, pakat makan anak beranak lagi besar pahala.

Anonymous said...

Ada gak yang pegi. Bodoh punya orang

Anonymous said...

parti adat dan sukan memang cam gini perangai depa..asyik duk mengketedarah duit penyokong..

nak makan dgn pemimpin pun nak kena kluar duit dulu..hahaha bengong

Anonymous said...

NAK BUAT NEGARA KEBAJIKAN KONON..PATUTNYA JANGANLAH MINTAK DUIT KAT ORANG TAPI BAGILAH SETIAP ORANG YANG DATANG TU RM50 SEORANG..TU BARU KEBAJIKAN NAMANYA...APALAH UNYA BODOH PUAK PAS NI...ATAS NAMA KEBAJIKAN...KENA TIPU HIDUP-HIDUP...

zulkifli mohamad said...

Oooooo.... itu macam ka orang PAS derma? semua tu untuk apa? Karpal dah kata langkah mayat dia dulu sebelum boleh tubuh negara Islam. Kemudian kita nak tanya negara Islam ni apa? yang ada ni negara Kapiak ka?

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...